اخبار داغ

اهداء تجهیزات پزشکی توسط خیر جاسکی به‌مناسبت هفته بسیج

اهداء تجهیزات پزشکی توسط خیر جاسکی به‌مناسبت هفته بسیج
فرمانده سپاه ناحیه جاسک گفت: به مناسبت هفته بسیج تجهیزات پزشکی و درمانی توسط خیر بسیجی به درمانگاه شهر لیردف جاسک اهدا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار عبدالله علی نسب، فرمانده ناجیه سپاه جاسک در گفت‌وگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: حاج ابراهیم شریفی خیّر بسیجی، به مناسبت هفته بسیج تجهیزات و لوازم پزشکی به مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به درمانگاه شهر لیردف اهدا کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: کمک مومنانه این خیر بسیجی شامل دو تخت تمام برقی ای سی یو، یک عدد تخت مکانیکی اورژانس، یه تخت تمام برقی بستری، یک دستگاه وارمر نوزاد، یک دستگاه فور، یک پایه مخصوص مانیتور علائم حیاتی، یک دستگاه آب گرم کن، یک دستگاه ماشین لباسشویی، هشت تشک مخصوص، چهار عدد ویلچر مخصوص و کیف ترالی احیا، جهت بهره برداری در درمانگاه شهر لیردف است.
علی نسب خاطرنشان کرد: سال گذشته یک منبع آب زیر زمینی ۲۱۰ هزار لیتری به ارزش ۱۰۰ ملیون ریال نیز برای همین درمانگاه که زمین آن نیز توسط نامبرده اهدا شده، ساخته و تحویل داده شده است.
وی در پایان با قدردانی از خدمات خیران در حوزه بهداشت خاطر نشان کرد: افراد خیر و نوعدوست در همه صحنه ها از جمله در وضعیت بحرانی شیوع کرونا یاریگر مردم و مسئولان بویژه کادر درمانی که در صف مقدم مبارزه با این بیماری قرار دارند، بوده و با این گونه اقدامات به دنبال کاهش دغدغه کادر درمانی هستند.

,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه