اخبار داغ

مدیرکل بهزیستی البرز:

۵۰ دستگاه اتوبوس برای تردد معلولین در البرز مناسب‌سازی شد/ ساختمان‌های استیجاری ادارات رمپ ایمن برای جانبازان ندارند

۵۰ دستگاه اتوبوس برای تردد معلولین در البرز مناسب‌سازی شد/ ساختمان‌های استیجاری ادارات رمپ ایمن برای جانبازان ندارند
اسدالله حیدری گفت: اگر چه اقدامات خوبی در راستای مناسب سازی معابر در البرز صورت گرفته است اما نتوانسته رضایت حداکثری معلولین و جانبازان را جلب کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیرکل بهزیستی البرز با اشاره به اینکه ریاست مناسب‌سازی با وزارت کشور و در استان‌ها با استانداران است، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: در استان البرز این کمیته برگزار می شود اما با وضعیت مطلوب فاصله زیادی داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
اسدالله حیدری راه اندزی پارک نابینایان، مناسب سازی برخی ATM ها و ۵۰ دستگاه اتوبوس برای معلولین را از جمله اقدامات انجام شده در البرز دانست و افزود: اگر چه اقدامات خوبی صورت گرفته است اما نتوانسته رضایت حداکثری معلولین و جانبازان را جلب کند.
,
 
,
وی اظهار داشت: قوانین مناسب سازی عمر کوتاهی دارند اما قدمت شهرها بسیار زیاد است، علی رغم وجود برخی مشکلات دبیرخانه مناسب سازی استان البرز در بین دیگر استان ها در رتبه نخست قرار دارد، دستگاه های اجرایی ارزیابی می شوند و اداراتی که مالک ساختمان هستند باید مناسب سازی را انجام دهند.
,
 
,
حیدری استیجاری بودن ملک ها را مانعی برای ایجاد تغییر در ساختمان ادارات در راستای رفاه معلولین دانست و تصریح کرد: پروژه های جدید باید پیوست ضوابط مناسب سازی داشته باشد همانند پیاده راه سازی رجایی شهر کرج و برداشتن علمک های گاز که علی رغم زمان بر بودن انجام شد.  
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه