اخبار داغ

در جدیدترین همکاری با هاشور؛

«هنروتجربه» گستره اکران فیلم را گسترده‌تر کرد/ نمایش همزمان آنلاین و سالن سینما

«هنروتجربه» گستره اکران فیلم را گسترده‌تر کرد/ نمایش همزمان آنلاین و سالن سینما
موسسه «هنروتجربه» و پلتفرم هاشور فیلم‌های این موسسه را در سالن سینماهایی که فاقد امکانات پخش سرور E_CINEMA و D_CINEMA هستند، روی پرده می‌برند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در جدیدترین همکاری موسسه «هنروتجربه» و پلتفرم هاشور که اکران آنلاین فیلم‌های «هنروتجربه» را برعهده دارد، امکان جدیدی برای نمایش فیلم‌ها در سالن سینماهای فاقد امکانات پخش سرور E_CINEMA و D_CINEMA  فراهم شده است تا بدین‌وسیله گستره اکران فیلم‌ها بیشتر و مخاطبانی که تاکنون امکان تماشای فیلم روی پرده را نداشتند، بتوانند فیلم‌های روز «هنروتجربه» را در سالن سینما تماشا کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
از این پس با همکاری موسسه «هنروتجربه» و هاشور، با ایجاد یک لینک و با استفاده از امکانات پخش اینترنتی فیلم و پروژکتور موجود در سینما، سالن‌هایی که فاقد امکانات فنی پخش نسخه سینمایی از طریق سرور فیلم هستند، می‌توانند همه فیلم‌ها را روی پرده ببرند.
,
 
,
در اولین تجربه، نمایش آنلاین بسته فیلم کوتاه «شکست زمان» در یک سانس مشخص از طریق سرورهای هاشور انجام و همزمان روی پرده سینماتک زاهدان برای علاقمندان به فیلم کوتاه نیز اکران شد. 
,
 
,
همچنین قرار است در تازه‌ترین تجربه، مستند «آیدین» به کارگردانی اشکان مهریار از طریق لینک در سینماتک سینمای جوان-زاهدان روز چهارشنبه 10 آذر ساعت 18 اکران شود. 
,
 
,
برای حفظ حقوق مالکان فیلم‌ها، یک لینک واحد برای هر فیلم و با توجه به سانس مورد نظر، برای روز و ساعت مشخص ایجاد می‌شود که بعد از زمان تعیین شده قابل استفاده نخواهد بود. 
,
 
,
نحوه عملکرد این فناوری اینگونه است که پخش فیلم از طریق یک سرور و پلتفرم مرکزی انجام و سیگنال مربوطه که در بستر اینترنت منتقل می‌شود، در سینما دریافت و فیلم در سالن سینما روی پرده می‌رود.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه