اخبار داغ

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد خبرداد:

آموزش کیفی و نظارت دقیق عامل کاهش مشکلات تعاونی های یزد

آموزش کیفی و نظارت دقیق عامل کاهش مشکلات تعاونی های یزد
سرپرست تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان یزد گفت: عدم آموزش و نظارت کافی و کیفی در حوزه تعاونی ها عامل مشکلات پیش آمده در شرکت تعاونی های استان یزد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، محمدرضا فلاحتی صبح امروز در دیدار با اعضای هیأت رئیسه اتاق تعاون استان یزد گفت: یزد بستر و ظرفیت رشد و پیشرفت تعاونی ها را دارد و افراد زیادی در حوزه تعاون استان تلاش کرده اند که یزد به عنوان «پایتخت تعاون ایران» شناخته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,
 
,
وی اتاق تعاون را بازوی کمکی این اداره برشمرد و افزود: اتاق تعاون دارای ظرفیت بالایی بوده که می تواند در بخش های مختلف یاری گر این اداره باشد و سعی و تلاش ما هم این است که اتاق تعاون به عنوان بخشی از بازوی فکری و عملی این اداره  تقویت شود.
,
 
,
فلاحتی عدم آموزش و نظارت کافی و کیفی در حوزه تعاونی ها را عامل برخی مشکلات پیش آمده در شرکت تعاونی های استان ذکر و تاکید کرد: افرادی که قصد دارند شرکت تعاونی تشکیل دهند در ابتدا باید آموزش کارگروهی و جمعی و قوانین تعاون را ببینند تا مجبور نشوند پس از مدتی شرکت را منحل و یا به حال خود رها کنند.
,
 
,
فلاحتی آموزش و نظارت را دو بالی دانست که باید در تعاون به آن توجه ویژه ای شود و افزود: مباحث آموزشی باید به صورت کیفی برگزار شود زیرا که افراد آموزش دیده کمتر دچار مشکل می شوند و قطعا از حجم پرونده های شکایات این حوزه کاسته می شود.
,
 
,
این مقام مسئول استانی در ادامه خواستار تشکیل اتاق فکر متشکل از مدیران عامل موفق شرکت های تعاونی شد و بیان کرد: در وزارت مردم یکی از اهدافی که دنبال می شود تقویت تعاونی هاست و در استان هم باید به دنبال ایجاد تحول در این حوزه باشیم.
,
 
,
سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به اینکه اتاق تعاون به عنوان مرجع رسیدگی به شکایات بخش تعاون مطرح است افزود: رای های صادره از طرف اتاق تعاون لازم الاجرا است و حضور افراد باتجربه که با قوانین تعاون آشنا بوده و از لحاظ قوانین مدنی نیز قوی باشند باعث می شود رسیدگی ها دقیق تر صورت گیرد. همان طور که در استان این گونه هست.
,
 
,
در این نشست زاهد پناه رئیس اتاق تعاون استان گفت: در اتاق تعاون استان تاکنون به ۷۵۰ پرونده رسیدگی شده است که در سطح کشور بی سابقه است. 
,
 
,
وی افزود: ثبت تغییرات شرکت ها، تشکیل تعاونی، صدور کارت بازرگانی برای شرکت های تعاونی، آموزش و ... برخی اقداماتی است که این اتاق انجام می دهد.
,
 
,
زاهد پناه با اشاره به شرایط مسکن های کارگری در استان خاطرنشان کرد: تاکنون و پس از پالایش هایی که صورت گرفته ۵۰۰ پرونده متقاضیان تکمیل شده و آماده واگذاری زمین هستند که در منطقه خضرآباد زمین به مساحت ۷۲ هکتار به این امر اختصاص یافته است.
,
 
,
انتهای پیام/ک
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه