اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه‌وبویراحمد در دیدار با دانشجویان:

دانشجویان با بصیرت انقلابی میدان‌دار عزت جمهوری اسلامی ایران باشند

دانشجویان با بصیرت انقلابی میدان‌دار عزت جمهوری اسلامی ایران باشند
آیت‌الله حسینی با اشاره به اینکه ۱۶ آذر به عنوان یکی از روزهای مهم در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می شود گفت: دانشجویان باید با بصیرت انقلابی میدان دار عزت جمهوری اسلامی ایران باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  صبح زاگرس حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی،امروز به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو، در دانشکده فنی دختران و پسران یاسوج حضور یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

آیت الله سید نصیر حسینی در دیدار با دانشجویان و همچنین اساتید این دانشگاه با بیان اینکه ۱۶ آذر به عنوان یکی از روزهای مهم در تاریخ انقلاب اسلامی ایران محسوب می شود گفت: دانشجویان نقش مهمی در به پیروزی رساندن انقلاب داشته‌ و در بعد از انقلاب نیز در همه صحنه‌ها حضور دانشجویان چشمگیر بابصیرت و انقلابی بوده است.

,

امام جمعه شهر یاسوج گفت: رژیم منحوس پهلوی به شدت از دانشجویان واهمه داشت و به همین خاطر در روز ۱۶ آذر دانشجویان انقلابی را به شهادت رساند که تا همیشه این روز و شهادت این سه فرزند گرانقدر ایران اسلامی گرامی داشته می شود.

,

حسینی در ادامه به وظیفه دانشجویان در برهه امروزی اشاره کرد و افزود: دشمن با همه توان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی وارد میدان شده که می‌بایست دانشجویان با بصیرت انقلابی خود هم در عرصه علمی و هم در سایر عرصه ها به خصوص در حوزه فرهنگی دشمن را به عقب رانده تا روز به روز بر عزت این مملکت افزوده شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه