اخبار داغ

روایتی از یک وعده؛

حسرت ۶۰۰ خانوار روستایی در نظرآباد برای گازرسانی ۲ ساله شد/ وقتی سرمای زیاد مردم را وادار به مهاجرت کرد

حسرت ۶۰۰ خانوار روستایی در نظرآباد برای گازرسانی ۲ ساله شد/ وقتی سرمای زیاد مردم را وادار به مهاجرت کرد
۲ سال پیش کلنگ گازرسانی روستاهای عبدل‌آباد و نصرت آباد بر زمین زده شد و قرار بود ۲۲ بهمن این پروژه افتتاح شود اما همچنان خبری از بهره برداری نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، برخی از کلنگ ها برای رفاه مردم به زمین زده می شود اما ظاهرا درباره روستاهای عبدل آباد و نصرت آباد نظرآباد یا زمین سفت بود یا کلنگ بی خاصیت. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
یکی از ساکنان این روستا در گفتگو با خبرنگار تیتریک، می گوید؛ ۲ سال پیش کلنگ گازرسانی بر زمین زده شد و اعلام کردند ۲۲ بهمن افتتاح می شود اما همچنان خبری از بهره برداری نیست.
,
 
,
عدم تعهد مسئولین به وعده های خود مشکلات متفاوتی را برای اهالی دو روستای مذکور به وجود آورده است چرا که به دلیل وجود سرمای زیاد مردم مهاجرت را به ماندن ترجیح می دهند.
,
 
,
یکی دیگر از روستائیان به خبرنگار تیتریک، می گوید؛ حتی برای دریافت نفت هم با مشکل مواجه هستیم و برای پخت و پز همچنان ناچاریم از کپسول و گرمایشی هم از وسائل برقی استفاده کنیم.
,
 
,
به گفته اهالی برخی تانکرهای عبوری گازوئیل قاچاق می فروشند و آنها هم ناگزیر مجبور به خرید می شوند، برای دریافت پاسخ این معضل به سراغ مدیرعامل شرکت گاز استان البرز رفتیم.
,
 
,
غفاریان به خبرنگار تیتریک، می گوید؛ ۳ روستا به دلیل ممانعت محلی با مشکلاتی برای گازرسانی همراه شد اما کار در حال انجام است و این نوید را می دهیم که تا دهه فجر امسال گازرسانی انجام شود.
,
 
,
و اما در روستاهای عبدل آباد و نصرت آباد که از توابع بخش تنکمان هستند ۶۰۰ خانوار زندگی می کنند و باید منتظر ماند و دید برای سومین بار وعده ها عملی می شود یا خیر. 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه