اخبار داغ

در معاملات امروز؛

قیمت دلار ۴۰ تومان کاهش یافت/ قیمت سکه ۲۱۲ هزار تومان افزایش داشت+قیمت‌ها

قیمت دلار ۴۰ تومان کاهش یافت/ قیمت سکه ۲۱۲ هزار تومان افزایش داشت+قیمت‌ها
در معاملات امروز قیمت ارز کاهش یافت، به طوری که نرخ دلار ۴۰ تومان ارزان‌تر شد و ۲۷ هزار و ۸۲۴ تومان معامله شد، در حالی که سکه امامی با ۲۱۲ هزار تومان افزایش به ۱۳ میلیون و ۲۵۲ هزار تومان رسید
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امروز قیمت انواع طلا، سکه افزایشی شد و انس جهانی طلا نیز نسبت به روز پیش از تعطیلات دلار و ۷۶ سنت کاهش را ثبت کرد.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (هم‌اکنون) نسبت روز گذشته ۲۱۲ هزار تومان افزایش یافت و به قیمت ۱۳ میلیون و ۲۵۲ هزار تومان رسید.

قیمت سکه طرح قدیم هم با افزایش ۹۹ هزار تومانی حدود ۱۳ میلیون و ۵ هزار تومان دادوستد شد.

نیم سکه در جریان معاملات روز جاری ۶۹ هزار تومان افزایش یافت و ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و ربع سکه با ۴۵ هزار تومان افزایش ۳ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان معامله شد. هم‌اکنون سکه یک گرمی هم ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت هر انس طلا در بازارهای جهانی امروز پس از تعطیلات میلادی بدون با کاهش ۲ دلار و ۷۶ سنت در محدوده  ۱۷۸۰ دلار و ۶۲ سنت معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸عیار امروز در بازار داخلی با افزایش ۱۵ هزار تومانی حدود یک میلیون و ۳۰۵ هزار تومان و هر گرم طلای ۲۴ عیار با افزایش ۲۰ هزار تومانی، یک میلیون و ۷۵۹ هزار تومان قیمت خورد.

نرخ هر دلار آمریکا به عنوان شاخص بازار ارز امروز نسبت به روز گذشته ۴۰ تومان کاهش یافت و ۲۷ هزار و  ۸۲۴ تومان معامله شد.

هر اسکناس یورو نیز با ۹۰ تومان کاهش به ۳۱ هزار و ۴۴۱ تومان رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,






 

, ,
,
, ,
,
, ,
,

محدثه قاسم زاده

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه