اخبار داغ

دو خبر از فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی

برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون جهانی موتورسواری با حضور رئیس فدراسیون ایران/ دیدار ناظمی با راننده ایرانی مسابقات نسکار

برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون جهانی موتورسواری با حضور رئیس فدراسیون ایران/ دیدار ناظمی با راننده ایرانی مسابقات نسکار
مجمع سالیانه فدراسیون جهانی موتورسواری با حضور رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، مجمع سالیانه فدراسیون جهانی موتورسواری (fim) برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, fim,

این مجمع به میزبانی موناکو برگزار شد و بسیاری از کشورها به دلیل محدودیت های کرونایی به صورت غیرحضوری و آنلاین در این مجمع شرکت کردند.

,

مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران نیز به صورت غیرحضوری و به شکل آنلاین به نمایندگی از کشورمان در مجمع حضور یافت.

,

در این مجمع  در رابطه با مسائل مختلف مانند تائید عملکرد سال 2021 فدراسیون جهانی و همچنین اصلاحات جدید در اساسنامه فدراسیون جهانی مطرح شد.

,

در این مجمع همچنین روسای فدراسیونهای اروپایی، آسیایی، آفریقایی، اقیانوسیه و پان آمریکن گزارشی از عملکرد خود در سال جاری میلادی ارائه کردند ضمن اینکه روسای کمیسیون های مختلف FIM نیز به تشریح وضعیت قاره خود در یکسال گذشته پرداختند.

, FIM,

 

,

*جلسه رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با راننده ایرانی مسابقات نسکار برگزار شد

, *جلسه رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با راننده ایرانی مسابقات نسکار برگزار شد,

میثم طاهری راننده ایرانی شرکت کننده در مسابقات جهانی با مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی دیدار و گفتگو کرد.

,

در این دیدار که با رویکرد ارتقای سطح آموزش و استفاده از تجربیات ایرانیان صاحب تخصص که در میادین بین المللی حضور داشتند برگزار شد رئیس فدراسیون اظهار داشت: از طاهری دعوت کردیم تا در خصوص مباحث آموزشی، ارتباطات بین المللی، حضور و مشارکت مدرسین صاحب نام در آکادمی فدراسیون استفاده کنیم. آموزش های به روزتر با استانداردهای بین المللی در آکادمی فدراسیون در دستور کار قرار دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه