اخبار داغ

کارشناس مسایل سیاسی:

شهید ایرلو افتخار مجاهدان اردبیل و پیرو مکتب سلیمانی/ کوتاهی عربستان در عدم صدور مجوز پرواز را فراموش نمی کنیم

شهید ایرلو افتخار مجاهدان اردبیل و پیرو مکتب سلیمانی/ کوتاهی عربستان در عدم صدور مجوز پرواز را فراموش نمی کنیم
منصور حقیقت پور گفت: شهید ایرلو تلاش بسیاری در تربیت نیروهای مقاومت جهان اسلام کرد و در این مسیر لختی آرامش به خود نگرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصور حقیقت پور در گفتگو با خبرنگار  سبلان ما ، اظهار داشت: شهید ایرلو تلاش بسیاری در تربیت نیروهای مقاومت جهان اسلام کرد و در این مسیر لختی آرامش به خود نگرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی افزود: این شهید والامقام در تربیت نیروهای رزمنده اویس قرن کاری کرد کارستان، وی پیرو مکتب سالار و سرو شهیدان و حاج قاسم سلیمانی بود و در دیار اویس قرنی که بدون دیدن حضرت رسول عاشق وی شد  او نیز در آخر به وصال منجی عالم رسید.

,

کارشناس مسایل سیاسی گفت: شهید ایرلو افتخاری برای خطه عرفا و مجاهدان استان اردبیل است که ما به داشتن چنین نیروی ارزشمند انقلابی می بالیم.

,

وی با اشاره به اینکه پیش بینی می شد شهید ایرلو به شهادت برسد، تصریح کرد: اما ما کوتاهی ها رژیم غاصب سعودی را عدم صدور مجوز برای پرواز هواپیما فراموش نمی کنیم و قطعا حساب ویزه ای برای رژیم غاصب حجاز باز خواهیم کرد.

,

شهید حسن ایرلو که از جانبازان شیمیایی جنگ تحمیلی بود، در یمن به کرونا مبتلا شد و به‌دلیل همکاری دیرهنگام برخی کشورها، در شرایط نامناسبی به کشور بازگشت و علی‌رغم تلاش برای درمان، سحرگاه سه شنبه 30 اذر به شهادت رسید.

,

این شهید بزرگوار اصالتا اهل نمین اردبیل بود.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه