اخبار داغ

فرماندار اردبیل:

شهادت سردار سلیمانی موجب وفاق ملی و تقویت جبهه اسلام شد

شهادت سردار سلیمانی موجب وفاق ملی و تقویت جبهه اسلام شد
فرماندار شهرستان اردبیل گفت: شهید سلیمانی همانطور که حیات پر برکتشان منشا خدمات بسیاری برای کشور بود، شهادتشان نیز موجب قوت گرفتن جبهه اسلام و تضعیف اجتماعی دشمنان شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود امامی یگانه فرماندار اردبیل در گفتگو با خبرنگار سبلان ما، ضمن اشاره به آیه " و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون " ، اظهار داشت: پیوند تفکرات شهدا با مکتب عاشورا علت جاودانگی نام آن عزیزان می باشد و با توجه به شهادت قرآن شهدا زنده هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی افزود: عامل حیات و جاودانه بودن شهدا، حرکت در مسیر اسلام و باور به تفکرات عاشورایی می باشد و نائل آمدن به شهادت به صورت اتفاقی نبوده بلکه خروجی نوع زندگی معنوی شهدا، این افتخار را نصیب آنها می نماید.

,

فرماندار اردبیل با بیان اینکه الگو بودن شهدا برای جوانان، جامعه را در مسیر سعادت قرار می دهد، گفت: هجمه های فکری و فرهنگی دشمنان حد و مرزی نداشته و باورهای جوانان ما را نشانه رفته اند؛ از این حیث تبیین زندگی و منش رفتاری شهدا، علاوه بر خنثی سازی مکر دشمنان به تقویت هر چه بیشتر باورهای دینی یاری خواهد کرد.

,

وی با اشاره به قرار گیری در آستانه سالگرد شهادت شهید سردار سلیمانی، تصریح کرد: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی امروزه به مرکز وفاق و انسجام ملی تبدیل شده است و همانطور که حیات پر برکت ایشان منشا خدمات بسیاری برای کشور بود، شهادتشان نیز موجب قوت گرفتن جبهه اسلام و تضعیف اجتماعی دشمنان شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه