اخبار داغ

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال ایران :

حذف پست های شهید سلیمانی از اینستاگرام نشان دهنده ترس دشمن از محبوبیت سردار دلهاست/ حاج قاسم را از ته دل دوست دارم

حذف پست های شهید سلیمانی از اینستاگرام نشان دهنده ترس دشمن از محبوبیت سردار دلهاست/ حاج قاسم را از ته دل دوست دارم
شمسایی گفت: اگر مطلبی در خصوص شهید سلیمانی در صفحه شخصی اینستاگرام منتشر کردم به خاطر دلم بود، چرا که شهید سلیمانی را از ته دل دوست داشتم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وحید شمسایی کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال ایران در گفت و گو با خبرنگار تهران پرس با اشاره به نزدیک شدن به دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از شهدای محبوب کشورمان بود چرا که برای امنیت و اقتدار کشورمان از جانش هم گذشت و برای همین هست که دشمنان انقلاب اسلامی از یاد و خاطره شهید سلیمانی می ترسند چرا که این شهید توانست رابطه دلی با مردم ایران برقرار کند و در قلب مردم باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران پرس,

وی با بیان اینکه حذف پست شهید سلیمانی از صفحه اینستاگرامش تعجب برانگیز بود، ادامه داد: بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی، در صفحه اینستاگرامی خودم مطلبی با تصویری از شهید حاج قاسم منتشر کردم اما اینستاگرام آن را حذف کرد و فکر می کنم چنین کاری، نشان دهنده هراس دشمن از محبوبیت این شهید گرانقدر کشورمان است.

,

شمشایی در ادامه خاطر نشان کرد: من اگر مطلبی در خصوص شهید سلیمانی در صفحه شخصی اینستاگرام منتشر کردم به خاطر دلم بود، چرا که شهید سلیمانی را از ته دل دوست داشتم و در مراسم تشییع پیکر این شهید دیدیم که مردم چه عاشقانه حضور پیدا کرده بودند و عزداری می کردند.

,

وی ادامه داد: شنیدن خبر شهادت حاج قاسم سلیمانی برای من و مردم ایران شوکه کننده بود چرا که شهید سلیمانی در طول دوران دفاع مقدس و مقابله با داعش، کارهای جهادی زیادی انجام داد و توانست دنیا را از شر جنایت های داعش خلاص کند اما در نهایت دیدیم که به طور ناجوانمردانه به شهادت رسید.

,

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال ایران افزود: با اینکه دو سال از شهادت حاج قاسم می گذرد اما همچنان یاد و خاطره اش در دلها زنده است و این نشان دهنده محبوبیت این شهیدی است که ادعایی نداشت و با یاد و خاطره خدا، فقط نیت خدمت به مردم و کشور را در دل داشت.

,

 

,

انتهای پیام/بهزاد شهبازی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه