اخبار داغ

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان مطرح کرد؛

بررسی و پیگیری ۵۲ عنوان مطالبات مردمی در سمنان/ تعلل دستگاه نظارتی و امنیتی باعث افزایش منکرات در جامعه می‌شود

بررسی و پیگیری ۵۲ عنوان مطالبات مردمی در سمنان/ تعلل دستگاه نظارتی و امنیتی باعث افزایش منکرات در جامعه می‌شود
انصاری‌نیا با بیان اینکه ۵۲ عنوان مطالبه در استان سمنان بررسی شده است، گفت: این مطالبات بعد از بررسی و برنامه ریزی در نوع برخورد با آن موضوع پیگیری و از مسئولین جهت رفع مشکل مطالبه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، حجت الاسلام محسن انصاری نیا، دبیر ستاد امر به ‌معروف و نهی از منکر استان سمنان پیش از ظهر امروز در نشست خبری که به میزبانی این ستاد برگزار شده بود، گفت: ستاد امر به معروف ونهی از منکر در امور امر به معروف همانند سابق ورود مستقیم نخواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

انصاری نیا با بیان اینکه نگاه ستاد امر به معروف نگاه حاکمیتی است، تصریح کرد: در ستاد امر به معروف ما باید کاری اصولی و برنامه ریزی شده انجام دهیم و از اقدامات و برخوردهای که سابقا انجام می شد و کاملا اشتباه و غیر اصولی بوده را جلوگیری کنیم.

,

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان با اشاره به اینکه برخورد و امر به معروف ها باید از مسئولین شروع شود، تشریح کرد: اگر مشکل و معضلی وجود دارد از مسئولین هست که ترک فعل انجام می دهند که با این کار آسیب های زیادی را به سرمایه های مردم می زنند.

,

وی با بیان اینکه رویکرد ستاد امر به معروف و نهی از منکر رویکرد مردمی و رسیدگی به مشکلات مردمی است، بیان کرد: در همین راستا تشکل های مطالبه گر تخصصی  که از بخش های و مجموعه های مختلف هستند را تشکیل  داده ایم.

,

انصاری نیا با اشاره به اینکه در ادارات نیز گروه هایی را در راستای برنامه های ستاد تشکیل داده ایم، عنوان کرد: این گروه ها در ۵۲موضوع از طرف ستاد مجوز فعالیت مطالبه گری با حمایت های کامل قانونی را دارند و می توانند اقدامات لازم را انجام دهند.

,

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان آموزش را از اصول اساسی این ستاد دانست و گفت: اگر آموزش های لازم در خصوص نوع مطالبه گری ها و نوع امر به معروف ها انجام نشود آسیب های شدیدی وارد می شود.

,

وی با اشاره به تشکیل گروه های تخصصی از نخبگان و اساتید دانشگاهی برای اقدامات مختلف، تصریح کرد: در بخش های مختلف نیاز است تیم تخصصی آن موضوع وارد میدان شود و اقدام به امر به معروف کند به همین خاطر تیم های تخصصی از همه قشر ها تشکیل داده شده است.

,

انصاری نیا با بیان اینکه ۵۲عنوان مطالبه در استان سمنان بررسی شده است، افزود: این مطالبات بعد از بررسی و برنامه ریزی در نوع برخورد با آن موضوع پیگیری و از مسئولین جهت رفع مشکل مطالبه شده است.

,

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به مشکل آب استان سمنان، بیان کرد: این مشکل مشکل کوچکی در استان نیست و همه شهرستان ها درگیر این موضوع هستند که به نظر ما سوء مدیریت باعث این اتفاق شده است و باید حتما این موضوع پیگیری و سریعا رفع گردد.

,

وی با بیان اینکه تعلل دستگاه های نظارتی، امنیتی باعث افزایش منکرات در جامعه می شود، بیان کرد: درست است باید در مباحثی بررسی های بیشتری صورت بگیرد اما گاها مشاهده می شود دستگاه و یا مدیری که در حال ترک فعل و یا سوء مدیریت در کار خودش است دیده می شود اما دستگاه نظارتی در این باره کوتاهی می کند و اقدامات لازم را انجام نمی دهد.

,

انصاری نیا با اشاره به اینکه بازدیدهای سرزده از ادارات و از شهرستان در دستور کار این ستاد است، بیان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته بازدیدهایی برای رفع مشکلات مردمی از بخش های مختلف به همراه نماینده ولی فقیه در استان انجام خواهد شد.

,

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان با بیان اینکه ستاد امر به معروف تذکر را از بدنه خود آغاز کرده است، عنوان کرد: با توجه به اوضاع نابسامان بورس در کشور با تمامی ائمه جمعه ارتباط گرفته شد و از آن ها سوال کردیم که چرا در این زمینه در خطبه های نماز جمعه روشنگری لازم انجام نشده است.

,

وی با بیان اینکه نبود عفاف و حجاب ثمراتش اقدامات بعضی از مسئولین در کشور است، تصریح کرد: مسئولینی هستند که با عدم صداقت و دادن وعده های دروغین به مردم باعث شده اند پرده های عفت در جامعه کم رنگ شود و مردم دیگر به چیزی اعتماد نکنند.

,

انصاری نیا با اشاره به ضعف در فضای مجازی عنوان کرد: باید لشکر سایبری تشکیل شود تا مشکلات و معضلات بررسی شود و مطالبات به حق مردم در آن قرار بگیرد و از مسئولین برای این موضوع پیگیری شود تا مشکلات مردم رفع گردد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه