اخبار داغ

شهروندان اصفهانی پیرامون #قهرمان می گویند؛

حاج قاسم جاودانه بود، با شهادت جاودانه تر شد/ شهیدی که حتی دشمنان هم از ویژگی هایش در بهت مانده بودند

حاج قاسم جاودانه بود، با شهادت جاودانه تر شد/ شهیدی که حتی دشمنان هم از ویژگی هایش در بهت مانده بودند
سردار رزمنده بود و در میدان نبرد توانسته بود تعداد زیادی از دشمنان که ادعای قدرت می کردند را کنار بزند، سردار سلیمانی یک چهره ملی، مذهبی است که دشمن دیرینه ما مدت ها بود برایش نقشه چیده بود، سردار از اینکه چنین دشمنی داشت نمی ترسید هیچگاه با بادیگارد و محافظ جایی نرفت چرا که او خودش بادیگارد مظلومان منطقه بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ در هر دوره و هر زمانی شاهد رشادت های انسان های بزرگی بوده ایم که جان خود را در راه اسلام و اعتقاداتشان فدا کرده اند اما سوال اینجاست که چرا حاج قاسم سلیمانی را بعنوان یک مکتب می شناسند؟ تمام شهیدان ما از جانشان گذشتند و با اقتدار شهید شدند ولی چرا حاج قاسم در بین آنان بعنوان سرلوحه انتخاب شد؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

سردار نمونه یک اسوه کامل است که در جامعه امروز وجود دارد در مورد سردار دل ها با جمعی از شهروندان اصفهانی گفت و گو کردیم تا نظراتشان را در مورد این شهید بدانیم؛ طاهره بیات یکی از بانوان مذهبی و خانه دار این شهر است که در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز می گوید: فضایل، اخلاق و انسانیت حاج قاسم بود که او را تبدیل به مکتب کرد، ویژگی های این شهید خداپسندانه بود و در راه خدا و دستورات قرآن عمل می کرد، به این جهت از مکتب از ایشان یاد می شود که الگوی ما هستند و تنها با شناخت حاج قاسم می توانیم از یک دانش آموز نوپا به استادی برسیم.

,

وی گفت: فضائل اوست که او را از دیگر شهیدان متمایز کرده بود، ۴٠ سال در حال جنگ با دشمنان بود که نشان از دل کندگی اش نسبت بدنیا داشت. دیگر ویژگی هایش اینکه انقلابی بود و تمام رهنمودهای امام خمینی را انجام می داد، مردم دوست، مهربان و ولایتی بود. خانواده شهدا را دوست داشت، عاشق ‌شهادت بود و در نهایت به معشوقش رسید.

,

بیات اظهار کرد: او را نمی شناختم، تا وقتی که آوازه اش در جنگ با داعش پیچید ندیده بودمش و اولین بار آنجا بود که نامش را شنیدم، بعدها متوجه شدم که چرا او را نمی شناختم چون به دنبال اسم و رسم نبود و فقط تکلیف الهی اش را انجام می داد، چنین انسانی اصلا وقت ندارد در مقابل دوربین ها ظاهر شود، اگر چنین شخصیت هایی نبودند قطعا انقلاب اسلامی نیز سقوط می کرد.

,

*حاج قاسم جاودانه بود، با شهادت جاودانه تر شد

, *حاج قاسم جاودانه بود، با شهادت جاودانه تر شد, *حاج قاسم جاودانه بود، با شهادت جاودانه تر شد,

با یکی دیگر از شهروندان بنام رسول عزتی که راننده ناوگان اتوبوسرانی است به گفتگو در مورد شهید حاج قاسم پرداختیم و جویای نظرش شدیم.

,

وی توضیح داد: نام حاج قاسم در تمام جهان اسلام و ایران همراه است و امکان ندارد روزی برسد که نامش نباشد، او جاودانه بود و با شهادتش جادوانه تر شد، ما اسطوره ای ماندگار و اسوه ای بی همتا داشتیم و قدرش را خواهیم داشت، شهید قاسم سلیمانی شخصیت زلال و شفافی داشت، از سیاست و ریا به دور بود، وظیفه اش را به بهترین نحو ممکن انجام داد.

,

عزتی تصریح کرد: شهیدان دیگر نیز در همین راه جانشان را از دست دادند اما سردار سلیمانی یک فرمانده همه فن حریف بود، ۴٠ سال برای انقلابی که کرده بود تلاش کرد، انقلاب کشورش را سرپا نگه داشت، در مسائل کشور نفوذ می کرد، در هر امری پیشرو بود، گروه تروریستی داعش را منهدم کرد و با این کارش مایه افتخار ایران در جهان شد.

,

وی بیان داشت: مکتب حاج قاسم بیانگر اخلاص و ویژگی های سردارمان است و هر کس در این مکتب قرار بگیرد معرفت خدایی و از خودگذشتگی را می آموزند و یک شخصیت معنوی پیدا می کنند. آوازه سردار را سال های زیادی بود که می شنیدم از زمانی که در ٨ سال دفاع مقدس شرکت کرد و بعد از آن فرمانده نامش را شنیده بودم.

,

بهاره پیروز یکی از معلمان کشورمان در مورد حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: سردار رزمنده بود و در میدان نبرد توانسته بود تعداد زیادی از دشمنان که ادعای قدرت می کردند را کنار بزند، سردار سلیمانی یک چهره ملی، مذهبی است که دشمن دیرینه ما مدت ها بود برایش نقشه چیده بود، سردار از اینکه چنین دشمنی داشت نمی ترسید هیچگاه با بادیگارد و محافظ جایی نرفت چرا که او خودش بادیگارد مظلومان منطقه بود.

,

پیروز گفت: مکتب سردار سلیمانی برای جوانان و آیندگان ما بسیار حائز اهمیت است، حاج قاسم بدنبال اسم و رسم نبود و به همین جهت اگر این مکتب شکل نمی گرفت در حقش اجحاف می شد، کم لطفی است که این سپهبد را همانگونه که بود نشناسیم و نتوانیم بشناسانیم، به نظرم باید از تمام اطرافیان و دوستانش گزارش تهیه کنند و خاطراتشان را به قلم و تصویر بکشند.

,

همه ما می دانیم که سردار دلهای ما عاشق معبودش بود و در انجام واجبات و مستحبات دین کوتاهی نکرد، خود را سرباز وطن می دانست نه سردار و سرور، از جمهوری اسلامی دفاع کرد و دست دشمنان را از آن کوتاه کرد، در مقابل ظلم ایستادگی کرد و حتی این ایستادگی از مرز کشور نیز خارج شد و به مردم مظلوم منطقه که زیر بار استکبار دشمن بود هم رسید.

,

مکتب حاج قاسم درس خداشناسی، دین داری، شجاعت و شهادت را به ما می آموزد، در این مکتب می آموزیم که چگونه روحمان را تجلی دهیم و با آن خو بگیریم، با معبودمان دست دوستی می دهیم و همواره یادش می کنیم، مکتب حاج قاسم، مکتب خون شهیدی است که حتی دشمنانش هم از ویژگی هایش در بهت مانده بودند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه