اخبار داغ

دبیر کل جنبش آزادی‌بخش فلسطین:

شهید سلیمانی آزادی قدس را نزدیک‌تر کرد

شهید سلیمانی آزادی قدس را نزدیک‌تر کرد
دبیر کل جنبش آزادی بخش ملی فلسطین تاکید کرد که دشمن آمریکایی-صهیونیستی با ترور شهیدان سلیمانی و ابومهدی به دنبال تضعیف جبهه مقاومت بودند که بالعکس این جبهه قوی‌تر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «زیاد الصغیر» دبیر کل جنبش آزادی بخش ملی فلسطین در گفت‌وگو با یونیوز گفت که دشمنانی که شهیدان سلیمانی و ابومهدی را ترور کردند، گمان می کردند که جبهه مقاومت با این جنایت ضعیف می شود و از هم فرومی پاشد؛ اما این اتفاق رخ نداد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
الصغیر افزود: نبرد سیف القدس مقاومت فلسطین برابر تجاوز رژیم صهیونیستی در ماه رمضان گذشته  خود نمونه‌ای بود که ثابت کرد قدرت مقاومت، بیش‌تر هم شده است.
,
 
,
این شخصیت فلسطینی تصریح کرد: شهید سلیمانی بر یکپارچگی کار مقاومت در منطقه نظارت داشت و تلاش‌های او آزادسازی فلسطین را جلو انداخت.
,
 
,
الصغیر تصریح کرد: همین جلو افتادن جبهه مقاومت در مسیر حرکت به سمت فلسطین بود که  آمریکا و دشمن صهیونیستی و همه گروه‌های جبهه مقاومت را به هراس انداخت، زیرا این گروه‌ها به رویکردهایی که سردار سلیمانی با یکپارچگی کار مقاومت اتخاذ کرده بود، متعهد بودند.
,
 
,
دبیر کل جنبش آزادی بخش ملی فلسطین در ادامه با بیان اینکه سوریه هم در فلسطین با دشمن صهیونیستی می‌جنگد، گفت: سوریه در بیش از یک جبهه در حال مبارزه با اشغالگران است.
,
 
,
وی افزود: تجاوز مکرر رژیم صهیونیستی به سوریه نتیجه بحران موجودیت صهیونیست‌هاست و هدف این رژیم از حمله هوایی به بندر اللاذقیه تعطیل کردن کار بنادر فعال در ساحل دریای مدیترانه به نفع بندر صهیونیستی حیفاست.
,
 
,
انتهای پیام/
,
منبع: فارس
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه