اخبار داغ

سرپرست و آنالیزور تیم ملی هندبال از شرایط تیم ملی در اسپانیا می گوید

سلیمی: برای موفقیت در هندبال آسیا هم‌قسم شده‌ایم/ فرناندز تاکید کرد مقابل اسپانیا و لهستان بسیار خوب بودیم

سلیمی: برای موفقیت در هندبال آسیا هم‌قسم شده‌ایم/ فرناندز تاکید کرد مقابل اسپانیا و لهستان بسیار خوب بودیم
آنالیزور و سرپرست تیم ملی هندبال ایران گفت: بازیکنان هم قسم شده‌اند تا آخرین لحظه‌ای که در زمین مسابقه هستند با جان و دل بازی کنند تا به موفقیت و نتایجی که به آن نیاز داریم برسیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، ناصر سلیمی آنالیزور و سرپرست تیم ملی هندبال ایران درباره تورنمنت اسپانیا اظهار کرد: در این تورنمنت مقابل دو تیمی قرار گرفتیم که افتخارات متعددی در رقابت‌های اروپایی، جهانی و حتی المپیک دارند. بازیکنان بر اساس تحلیل و آنالیزی که سرمربی ارائه کرد، مقابل اسپانیا و لهستان بسیار خوب بازی کردند، بخصوص مقابل لهستان از لحاظ روانی و ذهنی نیز به آمادگی بالایی رسیده بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: آماده‌سازی روانی بخشی از آماده‌سازی تیم هست و در این تورنمنت بخصوص در مقابل لهستان این آمادگی به ثمر نشست و بازیکنان بسیار خوب بازی کردند، هرچند موقعیت‌های بسیاری را از دست دادند که اگر تجربه و توان روانی بالاتری داشتند، مطمئنا نتیجه دیگری رقم می‌‌خورد زیرا از لحاظ سطح کیفی چیزی از لهستان کم نداشتیم.

,

سلیمی با بیان اینکه تیم ملی در شرایط آمادگی خوبی به سر می‌برد، خاطرنشان کرد: روز یکشنبه به ایران بازمی‌گردیم و یک اردوی آمادگی متصل به اعزام خواهیم داشت و پس از پایان این چند روز، راهی عربستان خواهیم شد.

,

وی در پایان گفت: بازیکنان هم قسم شده‌اند تا آخرین لحظه‌ای که در زمین مسابقه هستند با جان و دل بازی و طبق نظرات سرمربی و کادرفنی عمل کنند تا به موفقیت و نتایجی که به آن نیاز داریم در رقابت‌های قهرمانی آسیا برسیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه