اخبار داغ

فوتبالیست یاسوجی در آستانه ترک استقلال تهران

فوتبالیست یاسوجی در آستانه ترک استقلال تهران
بازیکن یاسوجی استقلال بعد از صحبتی که صبح امروز در محل تمرین این تیم با فرهاد مجیدی داشت، برای فسخ با باشگاه به توافق رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس بابک مرادی بازیکن اهل شهر یاسوج که دومین فصل حضور در استقلال را پشت سر می‌گذارد با توجه به اینکه در تفکرات فرهاد مجیدی نتوانست جایگاه ثابتی برای خود به دست بیاورد، قصد جدایی از این تیم را دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

مرادی که در این فصل بارها از لیست فرهاد مجیدی خارج شده، در نهایت امروز صبح با حضور در محل تمرین آبی‌پوشان و برگزاری جلسه با فرهاد مجیدی، توافق نهایی برای جدایی از این تیم را دنبال کرد.

,

بابک مرادی عصر امروز در باشگاه استقلال حضور خواهد یافت و مذاکرات خود را برای دریافت رضایتنامه با مدیران تیم دنبال خواهد کرد تا رسما از جمع آبی‌پوشان جدا شود. باید دید او در نیم فصل دوم با چه تیمی بار دیگر به لیگ برتر بازخواهد گشت.

,

بابک مرادی در کنار رشید مظاهری، 2 بازیکن کهگیلویه و بویراحمدی هستند که در تیم فوتبال استقلال تهران حضور دارند که با جدایی مرادی، مظاهری تنها هم استانی تیم آبی پوش تهرانی خواهد بود هر چند زمزمه هایی مبنی بر جدایی رشید مظاهری نیز شنیده می شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه