اخبار داغ

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عح) استان زنجان:

دشمن به دنبال جبران شکست‌ها و حقارت‌های خود در جنگ سخت و نرم است

دشمن به دنبال جبران شکست‌ها و حقارت‌های خود در جنگ سخت و نرم است
سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عح) استان زنجان با اشاره به اینکه دشمن به دنبال جبران شکست‌ها و حقارت‌های خود در جنگ سخت و نرم است، افزود: رسانه‌ها در خط مقدم مبارزه با دشمن قرار دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; سردار جهانبخش کرمی امروز در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر زنجان، باتبریک سالروز بسیج رسانه، اظهار داشت: با گذشت ۴۳ سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی که نظام اسلامی با بحران‌های متعددی مواجه بوده است، اصحاب رسانه در خنثی‌سازی توطئه‌ها موفق عمل کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه رسانه‌های نظام اسلامی در همه صحنه‌ها در نبرد تمام عیار استکبار جهانی با مردم ایران پیروز بوده‌اند، افزود: نظام اسلامی در دوران دفاع مقدس،جبهه مقاومت و عرصه‌های اجتماعی، سیاسی، امنیتی و نظامی خوش درخشیده است.
,
 
,
این مسئول خاطرنشان کرد: امروز هم در جنگ تمام‌ عیار جبهه استکبار و همپیمایان آنان در جنگ، عقیدتی، فرهنگی و نرم علیه انقلاب اسلامی است که از بدو پیروزی انقلاب وجود داشته و ادامه دارد، موفقیت اصحاب رسانه چشمگیر است.
,
 
,
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه دشمن به دنبال جبران شکست‌ها و حقارت‌های خود در جنگ سخت و نرم است، افزود: اصحاب رسانه با تجهیزات کم و در دوران‌های مختلف با وجود امکانات گسترده دشمن موفق بوده و فتنه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.
,
 
,
سردار کرمی تصریح کرد: امروز دشمن در جنگ نرم و فرهنگی وارد عمل شده است که با توجه به شرایط حساس نظام اسلامی، ماموریت حساسی بر عهده رسانه‌ها است.
,
 
,
وی بیان داشت: همان گونه که شهدا در دوران دفاع مقدس از تمامیت ارضی کشور دفاع کرده و جان خود را تقدیم کرده و در جبهه مقاومت امتحان خود را پس داده‌اند، اصحاب رسانه هم در جبهه جنگ نرم پیشتاز در عرصه دفاع از نظام هستند.
,
 
,
این مسئول خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه باید همچون شهید حاج قاسم سلیمانی، ابوالمهدی المهندس، شهید اشتری‌ها، باکری‌ها و قامت بیات‌ها بدرخشند.
,
 
,
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه پرچم‌داران حقوق بشر بزرگترین تروریست در جهان هستند و جنایت‌های مختلفی در نظام بین‌الملل انجام داده‌اند، یادآورشد: از دیدگاه امام خمینی(ره) رسانه‌ها مربی کشور بوده و نقش تربیتی در جامعه برعهده دارند.
,
 
,
سردار کرمی گفت: از دیدگاه امام راحل مطبوعات باید مدرسه سیار بوده و مردم را از مسائل روز آگاه و پیشرفت‌ها و موفقیت‌های نظام اسلامی را بیان کنند.
,
 
,
وی با اشاره به حماسه‌آفرینی و شورآفرینی اصحاب رسانه در شهادت سردار سلیمانی و شهید حججی، گفت: رسانه‌ها در خط مقدم دفاع از انقلاب قرار دارند.
,
 
,
مسئول انجمن صنفی خبرنگاران استان زنجان در ادامه این جلسه، اظهار داشت: در چند سال گذشته حمایتی از اصحاب رسانه نشده و در بخش‌های آموزشی، معیشتی، نظارتی حمایتی از رسانه‌های استان انجام نمی‌شود.
,
 
,
رضا رحیم‌پور ادامه داد: رسانه‌های استان رها شده‌اند اگرچه انجمن صنفی خبرنگاران در  زمینه معیشت ورود کرده تا بخشی از مشکلات را حل کند.
,
 
,
وی با اشاره به فعالیت ۸۱ رسانه در استان زنجان، گفت: یارانه پرداخت شده به رسانه‌های زنجان چنگی به دل نمی‌زد و گاهی به زیر ۳ میلیون تومان می‌رسد.
,
 
,
این مسئول برضرورت حل مشکلات بیمه‌ای اصحاب رسانه استان تاکید کرد و گفت: در دولت گذشته قول‌هایی داده شد اما هنوز عمل نشده است.
,
 
,
وی از تشکیل اتاق فکر رسانه استان برای تولید محتوا خبرداد و گفت: این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه