اخبار داغ

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان خبرداد

برگزاری مراسم گرامیداشت پدر موشکی ایران در دهه فجر در زنجان

برگزاری مراسم گرامیداشت پدر موشکی ایران در دهه فجر در زنجان
سردار ابوالفضل طهماسبی، جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در دهه فجر و مراسم گرامیداشت پدر موشکی ایران شهید طهرانی مقدم در دهه فجر انقلاب اسلامی در زنجان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; سردار ابوالفضل طهماسبی امروز در جلسه ستاد بزرگداشت برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در استان زنجان، اظهارداشت: بیش از ۸۰۰ برنامه در ایام شهادت سردار سلیمانی و حضرت فاطمه زهرا(س) از سوی پایگاه‌های بسیج و مساجد در استان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با اشاره به راه‌اندازی کمیته فضای مجازی در زنجان، بیان داشت: محصولات و تولیدات مربوط به ایام شهادت حضرت زهرا(س) و سردار سلیمانی در قالب کانال روشنا مدیریت و در اختیار گروه‌های مختلف قرار گرفت.
,
 
,
این مسئول تصریح کرد: نمایش آیینی خیرکثیر با همکاری شورا و شهرداری زنجان با حضور  2 هزار تا 2 هزار و ۵۰۰ نفر در هر شب اجرا شد.
,
 
,
جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی و بیش از ۲۳ هزار پرس غذای گرم در استان زنجان خبرداد و گفت: ایستگاه‌های صلواتی نیز در این ایام راه‌اندازی شد.
,
 
,
سردار طهماسبی با اشاره به ذبح 21 راس قربانی و توزیع لوازم التحریر و البسه در زنجان، ادامه داد: برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی با صبغه مردمی و از طریق مساجد برگزار می‌شود که در فضای مجازی روایتگری انقلاب در دهه فجر انقلاب انجام می‌شود.
,
 
,
وی بیان داشت: امروز جنگ با دشمن جنگ رسانه‌ای و روایت‌ها و فرا روایت‌ها است که اگر ما انقلاب اسلامی را روایت نکنیم دشمن ۱۸۰ درجه متفاوت روایت‌ها را بیان خواهد کرد.
,
 
,
این مسئول یادآورشد: برنامه‌های ویژه‌ای نیز به مناسبت سالروز وفات حضرت ام‌النین با حضور مسئول کشوری در قالب یادواره شهدای حرم و محور مقاومت و تجلیل از همسران و مادران شهدا در زنجان برگزار می‌شود.
,
 
,
جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در دهه فجر و مراسم گرامیداشت پدر موشکی ایران شهید طهرانی مقدم خبرداد و افزود: ظرفیت سازی موجب اجرای برنامه‌های مطلوب در دهه فجر انقلاب اسلامی می‌شود.
,
 
,
" جعفر گنج‌خانلو"معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در ادامه این جلسه، اظهار داشت: برنامه‌های آموزش و پرورش در ۴ محور اساسی عظمت حادثه انقلاب، دستاوردها، چشم‌اندازها و نقش نسل جوان در مسیر انقلاب برگزار می‌شود.
,
 
,
معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در ادامه این جلسه، اظهارداشت: برنامه‌های ویژه‌ای به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی از جمله بزرگداشت مفاخر دفاع مقدس و تجلیل از چهره شاخص هنر استان زنجان، استاد جمال شورجه برگزار می‌شود.
,
 
,
کامیار ادامه داد: مسابقات فرهنگی، هنری و نمایش‌های خیابانی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی پیش‌بینی شده است.
,
 
,
نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در ادامه این جلسه، اظهار داشت: طرح دیدار با خانواده‌های شهدا در دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود که ضروری است دستگاه‌های اجرایی در این زمینه همکاری کنند.
,
 
,
وی از برگزاری ۳۰ عنوان برنامه و ادای احترام به شهدا در ۱۲ بهمن خبرداد و گفت: اعزام پیام آوران ایثار به مراسم‌ها و یادواره‌های شهدا از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه