اخبار داغ

معاون اجرایی مرکز بهداشت شهرستان یزد اعلام کرد

راه اندازی طرح واکسیناسیون سیار برای سهولت مردم یزد

راه اندازی طرح واکسیناسیون سیار برای سهولت مردم یزد
میرجلیلی معاون اجرایی مرکز بهداشت شهرستان یزد گفت: طرح واکسیناسیون سیار را برای سهولت مردم یزد راه اندازی کردیم و امیدواریم که همکاری خوبی صورت گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قاسم میرجلیلی معاون اجرایی مرکز بهداشت شهرستان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به راه اندازی طرح واکسیناسیون سیار در یزد، گفت: این طرح با هدف دسترسی آسان‌تر مردم به واکسیناسیون و انجام آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با بیان اینکه مراحل دریافت دوز اول و دوم واکسیناسیون به حد مطلوب خود رسیده است، اضافه کرد: بیشتر تمرکز ما بر بحث دریافت دوز سوم واکسن توسط همشهریان است که امیدواریم در این خصوص نیز بیشترین همکاری را به مانند گذشته با مراکز بهداشت داشته باشند.

,

میرجلیلی در پاسخ به این سوال که آیا برای گروه‌های مختلفی که واکسن کرونا را دریافت نکرده‌اند آیا محدودیتی ایجاد شده یا خیر، گفت: برخی محدودیت‌ها را برای کارکنان و دانشجویانی که تاکنون واکسن کرونا را دریافت نکرده‌اند قائل شده‌اند که فکر می‌کنم به این محدودیت‌ها هم نیازی نیست چون ما باید سلامت خود، خانواده و اطرافیانمان را در اولویت قرار دهیم و برای جلوگیری از بروز مشکلات بعدی حتماً باید واکسن‌های کرونا را تزریق کنیم.

,

معاون اجرایی مرکز بهداشت شهرستان یزد در پایان با بیان اینکه در فضای مجازی اعلام خواهیم که اتوبوس اجرا کننده طرح واکسیناسیون سیار در چه مکان‌هایی و در چه ساعاتی فعال است، اظهار داشت: تلاش ما در مرکز بهداشت استان این است که مردم با کمترین مشکل بتوانند واکسیناسیون خود و خانواده‌هایشان را انجام دهند.

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه