اخبار داغ

معاون فنی مرکز بهداشت استان یزد:

تاکنون بیش از ۱۷۰ هزار یزدی دوز سوم واکسن کرونا را تزریق کردند/ صحبت در خصوص دوز چهارم زود است

تاکنون بیش از ۱۷۰ هزار یزدی دوز سوم واکسن کرونا را تزریق کردند/ صحبت در خصوص دوز چهارم زود است
شریفی معاون فنی مرکز بهداشت استان یزد گفت: بیش از ۱۷۰ هزار یزدی دوز سوم واکسن کرونا را تزریق کردند و صحبت در خصوص دوز چهارم زود است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود شریفی معاون فنی مرکز بهداشت استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در خصوص میزان تزریق دوز سوم واکسن کرونا در استان یزد، گفت: اکنون ۱۷۱ هزار نفر از زمان شروع در استان یزد دوز سوم واکسن را دریافت کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با بیان اینکه حدود ۱۹.۷ درصد افراد بالای ۱۸ سال در استان دوز سوم را تزریق کرده‌اند، اظهار داشت: ۴۵ درصد افراد بالای ۱۸ سالی که سه ماه از دوز دوم واکسن آنها در استان گذشته بود، نسبت به تزریق دوز سوم اقدام کردند.

,

شریفی به مراکز فعال واکسیناسیون در استان یزد اشاره کرد و افزود: ۶۰ مرکز خدمات جامع سلامت در استان نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدامات لازم را انجام می‌دهند و سالن‌های تجمیعی فعال در شهرستان یزد نیز ۶ مورد است که همشهریان می‌توانند با مراجعه به این مراکز نسبت به تزریق دوز سوم اقدام کنند.

,

معاون فنی مرکز بهداشت استان یزد در پاسخ به این سوال که آیا دوز چهارم واکسن کرونا باید تزریق شود یا خیر، اذعان داشت: با توجه به اینکه افراد بسیاری برای تزریق دوز سوم مراجعه نکرده‌اند و به‌صورت کامل انجام‌نشده و انجام مطالعات برای تزریق دوز چهارم نیازمند پیشرفت قابل ملاحظه در دوز سوم واکسن است.

,

وی اضافه کرد: تزریق دوز سوم کرونا و تصمیم‌گیری در خصوص واکسیناسیون کودکان ۶ تا ۱۲ سال در اولویت قرار دارد و پس از انجام این موارد، به بررسی دوز چهارم خواهند پرداخت.

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه