اخبار داغ

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه خبرداد؛

راه‌اندازی اعزام‌های سفر زیارتی سوریه

راه‌اندازی اعزام‌های سفر زیارتی سوریه
حسین نیک روش گفت: به دنبال ناامنی های ایجاد شده در چند سال گذشته، پرواز به سوریه لغو شده بود که مجددا طی دو هفته اخیر این پروازها راه اندازی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین نیک روش در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: به دنبال ناامنی های ایجاد شده در چند سال گذشته، پرواز به سوریه لغو شده بود که مجددا طی دو هفته اخیر این پروازها راه اندازی شد.

وی افزود: در حال حاضر مشتاقان زیارت مزار حضرت زینب(س) می توانند از طریق سایت جامع زیارت یا مراجعه به دفاتر زیارتی مجاز استان کرمانشاه ثبت نام کنند و در تاریخ های تعیین شده اعزام شوند‌.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه تصریح کرد: در حال حاضر پرواز به سوریه تنها از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) امکان پذیر است اما سازمان حج و زیارت در حال رایزنی است که اگر شمار زائرین به تعداد مسافرین یک پرواز برسد، اعزام به سوریه از طریق همان استان انجام شود.

نیک روش خاطرنشان کرد: مدارک لازم برای اعزام به سوریه شامل همراه داشتن گذرنامه با حداقل شش ماه اعتبار، دریافت کارت دیجیتالی و تایید تزریق دو دوز واکسن کرونا و منفی شدن تست پی سی آر تا ۷۲ ساعت قبل از پرواز است.

وی عنوان کرد: اعزام به سوریه در قالب دو بسته سفر چهار روزه به مبلغ هشت میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و سفر چهارشنبه به مبلغ ۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان انجام می شود.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: سازمان حج و زیارت درصدد است اگر استقبال زائرین افزایش یابد نسبت به ارائه خدمات متمرکز در سوریه اقدام کند که سبب کاهش هزینه ها خواهد شد.

نیک روش تصریح کرد: همچنین سازمان حج و زیارت در تلاش است اگر شرایط فراهم شود و هزینه های سفر کاهش یابد تعداد روزهای اعزام به سوریه به هفت روز برسد.

وی افزود: اکنون ۲۰ دفتر زیارتی مجاز زیر مجموعه سازمان حج و زیارت استان کرمانشاه فعالیت می کنند‌.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه