اخبار داغ

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان یزد:

حرکت امروز دانشگاه‌های کشور بیشتر به سمت آموزش و پژوهش است

حرکت امروز دانشگاه‌های کشور بیشتر به سمت آموزش و پژوهش است
حجت الاسلام حرزاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان یزد گفت: دانشگاه‌های ما بیشتر به سمت آموزش و پژوهش حرکت کردیم و باید پرورش نیز جز ارکان دانشگاه‌ها باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، حجت الاسلام محمد مهدی حرزاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان یزد پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه دانشگاه یزد با بیان اینکه نگاه ما به این مجالس، نگاه تکریم خادمان اسلام و مسلمین باشد، گفت: خدمت به بندگان خدا، خصوصا اگر این بندگان خدا از دانشجویان و دانشمندان باشد، بسیار ارزشمندتر خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با اشاره به اینکه راه بهشت، دانش است اظهار داشت: خدمت به کسانی که در مسیر علم آموزی هستند و یا کسانی که به جامعه علمی کشور خدمت می‌کنند، توفیق بزرگی است و باید قدر دانست.

,

حرزاده اضافه کرد: قطعاً قابل قیاس نیست که انسان در کشوری خدمت کند که انتصابی به اهل‌بیت (ع) ندارد با کشوری که انتصابی با اهل (ع) بیت دارد و فعالیت‌ها و اقدامات و اثربخشی‌ها در این کشورها اصلاً یکسان نیست.

,

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان یزد با بیان اینکه دانشگاه‌ها امروزه محل تامین اقتدار نظام هستند، افزود: خدمت در دانشگاه یزد یعنی خدمت کردن به‌جایی که برای جامعه اسلامی عزت و اقتدار به ارمغان می‌آورد و مسائل بسیاری باید در آن توجه شود.

,

وی گفت: دانشگاه‌های ما بیشتر به سمت آموزش و پژوهش حرکت کردیم و باید پرورش نیز جز ارکان دانشگاه‌ها باشد و به این مسئله پررنگ‌تر توجه شود و دانشگاه‌ها به سمت پرورش محوری حرکت کنند.

,

حرزاده با تاکید بر اینکه در دانشگاه‌ها باید علم در حد اعلاء آموزش و مهارت در حد عالی کسب شود، اذعان داشت: در دانشگاه‌ها تحقیقات و پژوهش‌های کاربردی موردنیاز است ولی زمانی کامل می‌شود که به مسائل فرهنگی، انسانی، اخلاقی و اسلامی دیده شود.

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه