اخبار داغ

با حضور جمعی از مسئولین برگزار شد؛

تجلیل از خادمان مقابله با کرونا درگچساران+تصاویر

تجلیل از خادمان مقابله با کرونا درگچساران+تصاویر
مراسم تجلیل از پاکبانان و جهادگران غسال اموات کرونایی با حضور جمعی از مسئولین در سپاه ناحیه گچساران برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  صبح زاگرس؛باقر پسنده،فرمانده سپاه ناحیه گچساران امروز در مراسم تجلیل از  خادمان مقابله با کرونا در این شهر گفت: نزدیک به دوسال از شیوع ویروس منحوس کرونا می گذرد و حقیقتا این خادمان مقابله با بیماری کرونا در این ایام نیز خطرات را به جان خریدند و با وجود تمام سختی ها و تلخی ها به بهترین شکل ممکن کارشان را انجام دادند تا دغدغه ای برای کسی وجود نداشته باشد. امروز  هم با تجلیل از این جهادگران خواستیم یادآور شویم که کار و ایثارشان فراموش نخواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود:بنابراین اقدامات خوبی به جهت مقابله با بیماری کرونا در این شهرستان انجام گرفته است که به نوبه خودم از همه ادارات،نهادها و دستگاه ها نیز تشکر و قدردانی می کنم، بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث رزمایش مواسات و کمک مومنانه باز هم این بسیج بود که پای کار آمد که تاکنون 16هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا در این شهرستان توزیع شده است.

,

سرهنگ پسنده ادامه داد:در همین ایام کرونا نیز جوانانی بودند که بیکار شدند که در این راستا هم 160جهیزیه به زوج های جوانان تقدیم شد،هرسازمان و نهادی به تناسب توان و ظرفیتش اقداماتی را جهت مقابله با کرونا انجام داد که امروز می توانیم بگوییم یکی از بهترین کشورهایی بوده ایم که دولت و ملت در کنار هم در مقابله با بیماری کرونا نقش آفرینی کردند.

, کرونا,

فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد:مجددا از همه ادرات، نهادها و دستگاه هایی که در این مدت کرونا جانانه پای کار بودند نیز صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم،هرچند در آستانه دهه پرفروغ فجر قرار داریم و ملت ایران اسلامی به رهبری حضرت امام (ره) ریشه طاغوت را از این سرزمین برچیدند و نظام اسلامی را بنا نهادند که امروز خار چشم دشمنان شده است.

,

گفتنی است در این آیین از 31 پاکبان و جهادگر غسال اموات کرونایی (شهرداری دوگنبدان)تجلیل و قدردانی شد.

,

ادامه نیز تصاویر این آین را شاهد باشید.

 

انتهای پیام/

,

ادامه نیز تصاویر این آین را شاهد باشید.

 

انتهای پیام/

,

ادامه نیز تصاویر این آین را شاهد باشید.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه