اخبار داغ

رئیس دادگستری شهرستان فریدونشهر:

فیلم رقص جمعی مربوط به پیست اسکی فریدونشهر نیست/ مسئولان اقتصاد گردشگری را دریابند

فیلم رقص جمعی مربوط به پیست اسکی فریدونشهر نیست/ مسئولان اقتصاد گردشگری را دریابند
رئیس دادگستری شهرستان فریدونشهر با بیان این که فیلم منتشر شده رقص گروهی در فصای مجازی به نام پیست اسکی فریدونشهر مربوط به این پیست نیست، از گردشگران خواست فرهنگ و حفاظت از محیط زیست فریدونشهر را مورد توجه قرار دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نورالله بهمنی در گفتگو با صاحب نیوز با اشاره به این که فیلمی در روزهای اخیر در فضای مجازی به نام پیست اسکی فریدونشهر منتشر شده است که در آن گروهی از گردشگران در طبیعتی برفی بدون رعایت موازین شرعی در حال رقص هستند، گفت: این موضوع موجب ناراحتی و اعتراض مردم مؤمن این شهرستان شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس دادگستری شهرستان فریدونشهر اظهار کرد: شواهد موجود از جمله کوه‌ها و تأسیسات درون فیلم نشان می‌دهد این محل پیست اسکی فریدونشهر نیست و احتمالاً نقطه دیگری از کشور باشد.

,

 

,

وی این اطمینان را داد که پلیس با حضور مقتدرانه خود در نقاط گردشگری همچون پیست اسکی، امنیت روانی و اجتماعی آن را حفظ خواهد کرد ضمن این که رعایت این موضوع مورد توجه مسئولان پیست اسکی فریدونشهر نیز هست.

,

رئیس دادگستری این شهرستان تأکید کرد: هیچ کس از بهره‌مندی گردشگران از طبیعت فریدونشهر ممانعت به عمل نخواهد آورد اما در این بین باید منافع مردم این شهرستان نیز مد نظر قرار بگیرد.

,

بهمنی با اشاره به این که گردشگران باید ضمن احترام گذاشتن و ارزش قائل شدن برای فرهنگ مردم این شهرستان، مراقب خسارت وارد نکردن به فریدونشهر باشند، بر لزوم حفظ محیط زیست تأکید کرد.

,

وی افزود: خوشحالی گردشگران موجب شادی ما مردم فریدونشهر نیز خواهد بود اما مسئولان باید فکری کنند که از ظرفیت گردشگری ایجاد شده در این شهرستان در جهت رشد فریدونشهر استفاده کنند و این گونه نباشد که این حجم از گردشگر وارد شهر شده و بدون هیچ منفعتی برای شهرستان، از اینجا خارج شوند.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه