اخبار داغ

نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان:

رابطه با روسیه، دو سویه و براساس منافع هر دو طرف است/ مسئولین نسبت به انتصاب افراد انقلابی اهتمام ورزند

رابطه با روسیه، دو سویه و براساس منافع هر دو طرف است/ مسئولین نسبت به انتصاب افراد انقلابی اهتمام ورزند
حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی گفت: تعاملات با کشور های بلوک شرق مانند روسیه براساس اقتدار و احترام و منافع ملی هر دو کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی در خطبه های آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته سمنان که در مسجد امام (ره)  این شهر برگزار شد، با اشاره به سفر اخیر ریاست جمهوری به کشور روسیه، گفت: این سفر با اهداف استراتژیک و بسیار مهم برای هر دو کشور انجام گرفته و هیاهوی رسانه های معاند نشان از اهمیت دستاوردهای این سفراست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  مرآت،,

این خطیب نماز جمعه در ادامه اذعان کرد: با توجه به اولویت هایی که مقام معظم رهبری بیان فرمودند در تعامل و ارتباط با کشور های دنیا باید سه نکته همسو بودن و همسایگی و مسلمان بودن مورد توجه قرار گیرد و کشور روسیه خوشبختانه مشمول این نکات می شود.

,

وی همچنین تاکید کرد: مشترکات کشور ما با روسیه بسیار زیاد است و هردو کشور تحت تحریم های آمریکا هستند و از سوی دیگر کشور های بلوک شرق مانند چین و روسیه در تعاملات خود چهره تقابلی و تنازعی با ما ندارند.

,

مطیعی با اشاره به تلاش عده ای معاند در داخل و خارج و دستاویز قراردادن شعار نه شرقی و نه غربی  جهت تخریب سفر هیات دولت به روسیه اذعان کرد: عده ای که در سال های گذشته از غرب گدایی می کردند و حال مدافع منافع کشور شده اند، باید این نکته را بدانند که هدف از روابط با کشور های بلوک شرق تامین منافع ملی است.

,

وی با اشاره به حملات اخیر جنگنده های یمنی به امارات نیز تصریح کرد که پیام این حملات این است که کشور دست نشانده و مزدوری مانند امارات باید مراقب رفتارهای خود باشد و سرعقل بیاید.

,

نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان در ادامه خطبه های نماز جمعه این هفته شهر سمنان با اشاره به دستورالعمل ۵ مرحله ای اخیر ریاست جمهوری در رابطه با بانک ها نیز بیان کرد: ایجاد تحول در نظام بانک داری کشور در دستور کار جدی دولت سیزدهم قرار گرفته و از این رو بازنگری در قوانین بانکداری و تسهیل در پرداخت وام و همچنین هدایت تقدینگی بانک ها به سمت تولید از مهمترین مواردی است که به آن پرداخته خواهد شد.

,

مطیعی در نهایت در خصوص انتصابات به مسئولین و دست اندر کاران گوشزد کرد که باید از افراد و نیروهای انقلابی در راس مدیریت ادارات بهره گیری شود تا بتوان در ریل گذاری مشکلات و مسایل با سرعت بیشتری حرکت کرد و این مهم باید با سرعت و دقت بیشتری انجام پذیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه