اخبار داغ

همزمان با والیبال زنان قهرمانی جهان

کنگره جهانی FIVB در هلند برگزار می‌شود/ فرصت بی نظیر برای اهالی کنگره والیبال

کنگره جهانی FIVB در هلند برگزار می‌شود/ فرصت بی نظیر برای اهالی کنگره والیبال
سی‌و‌هشتمین کنگره فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) همزمان با مسابقات قهرمانی زنان جهان در هلند برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال قهرمانی جهان سال ۲۰۲۲ در دو بخش مردان و زنان برگزار می‌شود که روسیه میزبان گروه مردان و کشورهای هلند و لهستان میزبان گروه زنان خواهند بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در رقابت‌های گروه زنان تیم‌های هلند و لهستان به عنوان میزبان و صربستان به عنوان قهرمان سال ۲۰۱۸ جهان و تیم‌های چین، ژاپن، کامرون، کنیا، ایتالیا، ترکیه، برزیل، کلمبیا، جمهوری دومینیکن و پورتوریکو به ترتیب به عنوان تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان قاره‌های آسیا، آفریقا، اروپا، آمریکای جنوبی و منطقه نورسکا در رقابت‌های قهرمانی زنان جهان حضور خواهند داشت.

,

همچنین تیم‌های آمریکا، روسیه، آلمان، بلژیک، کره‌جنوبی، بلغارستان، کانادا، تایلند، آرژانتین، جمهوری چک و قزاقستان بر اساس رده‌بندی فدراسیون جهانی برای حضور در این مسابقات انتخاب شدند.

,

سی‌و‌هشتمین کنگره فدراسیون جهانی والیبال همزمان با مرحله نخست مسابقات قهرمانی زنان جهان در شهر آرنهم هلند از 22 تا 25 سپتامبر (28 تا 31 شهریور 1401) برگزار می‌شود.

,

سایت فدراسیون جهانی والیبال با اعلام این خبر، نوشت: نمایندگان کنگره فرصتی بی‌نظیر خواهند داشت تا مسابقات افتتاحیه قهرمانی زنان جهان را به‌صورت زنده تماشا کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه