اخبار داغ

مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی مطرح کرد؛

توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت نذری به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) در خراسان شمالی

توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت نذری به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) در خراسان شمالی
هاشم شیرازیان با اشاره به اینکه دوازدهمین مرحله رزمایش کمک مومنانه با همراهی و همدلی ستاد فهمای استان از روز گذشته در استان آغاز شده است، گفت: به مناسبت ولادت حضرت زهرا و روز مادر یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت بین خانواده های نیازمند در شهرستان های استان توزیع خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هاشم شیرازیان، مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: دوازدهمین رزمایش کمک مؤمنانه در استان خراسان شمالی از روز گذشته با همراهی 19 کانون رابط در سراسر استان و با محوریت کانون فرهنگی هنری امام سجاد (علیه السلام)، آغاز شده و تا پایان هفته زن ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

وی ادامه داد: این مرحله همچون مراحل قبلی رزمایش ها، بسته های همدلی ارسالی با شناسایی خانواده های نیازمند و معرفی آنها توزیع خواهد شد.

,

شیرازیان با اشاره به اینکه به مناسبت میلاد حضرت زهرا و روز، یک هزار و 200 بسته گوشت اهدایی موسسه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) شهر قم و خیرین برنامه سمت خدا توزیع خواهد شد، گفت: لازم به ذکر است که از این تعداد بسته، 150 بسته در اسفراین، 90 بسته در گرمه، 90بسته در فاروج، 110 بسته در شیروان، جاجرم 100 بسته نذری، شهرستان راز و جرگلان 120 بسته  و مانه و سملقان 110 بسته خواهد بود و مابقی بسته ها نیز با همیاری کانون های شهری و روستایی بجنورد توزیع خواهد شد.

,

مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی اعلام کرد: با احتساب این مرحله کمک مومنانه اهالی فهما به نیازمندان استان در کنار  مراحل قبل رزمایش مومنانه که از ابتدای سال 1399 آغاز شده، 13 هزار و 200  خانواده از بسته های گوشت نذری خیرخواهانه بهره مند می شوند.

,

شیرازیان همچنین گفت: کانون های تعیین شده می بایست تا هشتم دی ماه جاری اسامی سرپرستان خانواده های نیازمند را با اولویت زنان سرپرست خانواده اعلام و ثبت کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه