اخبار داغ

مدیرکل پزشکی قانونی استان خبر داد؛

افزایش ۲۶درصدی فوت‌های ناشی از تصادفات در چهارمحال‌وبختیاری

افزایش ۲۶درصدی فوت‌های ناشی از تصادفات در چهارمحال‌وبختیاری
حمیدرضا نظیفی گفت: آمار متوفیات تصادفات در چهارمحال‌و‌بختیاری در ۹ماهه سال ۱۴۰۰ نسبت به آمار ۱۵۴نفری مدت مشابه سال قبل، افزایش ۲۶درصدی داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا نظیفی مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: آمار متوفیات تصادفات 9 ماهه سال 1400 نسبت به آمار 154 نفری مدت مشابه سال قبل، افزایش 26 درصدی داشته است.
 
وی افزود: در 9 ماهه گذشته از سال جاری تعداد 194 نفر شامل 145 مرد و 49 زن جان خود را در حوادث رانندگی در جاده‌های چهارمحال و بختیاری از دست دادند.
 
مدیر کل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: میزان معاینه اجساد در 9 ماهه سال 1400 افزایش 30 درصدی داشته است.
 
 نظیفی ادامه داد: از کل مجموع 748 مورد از اجساد معاینه شده در 9 ماهه سال جاری تعداد 194 مورد مربوط به حوادث رانندگی بوده است.
 
وی عنوان کرد: در 9 ماهه سال جاری دو نفر بر اثر عوارض و مصدومیت‌های ناشی از سوختگی در استان چهارمحال و بختیاری جان خود را از دست داده‌اند.
مدیر کل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری در ادامه به این نکته اشاره نمود که میزان اجساد معاینه شده ناشی از سوختگی در 9 ماهه سال  1400 نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش 66 درصدی داشته است.
 
نظیفی همچنین بیان کرد: 18 نفر بر اثر غرق شدگی و یک نفر بر اثر برق گرفتگی در 9 ماهه گذشته سال 1400 در چهارمحال و بختیاری جان خود را از دست داده‌اند که این آمار نسبت به 9 ماهه مشابه سال قبل تغییر نداشته است.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز؛,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه