اخبار داغ

رمضانی خبر داد؛

فروش ۱۳۰ هزار نسخه در اولین روز نمایشگاه مجازی کتاب تهران

فروش ۱۳۰ هزار نسخه در اولین روز نمایشگاه مجازی کتاب تهران
رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از فروش ۱۲۹ هزار و ۴۴۸ نسخه کتاب در نخستین روز از دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی رمضانی رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با بیان این‌که در نخستین روز از دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران ۱۲۹ هزار و ۴۴۸ نسخه کتاب به مبلغ ۸۹ میلیارد و ۴۶۷ میلیون و ۷۸۶ هزار و۵۴۷ ریال در سراسر کشور به فروش رسیده، گفت: ۲۴ هزار و ۹۲۴ سفارش کتاب از سوی مردم ثبت شده است که از این تعداد ۱۰ هزار و ۷۸ سفارش کتاب از سوی ناشران حاضر در این نمایشگاه ارسال شده و ۱۴ هزار و ۸۴۶ سفارش در انتظار ارسال است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با تاکید بر این‌که تغییری در میزان و مبلغ تعرفه‌های پستی برای ارسال کتاب از سوی ناشران صورت نگرفته است افزود: حمل‌ونقل پستی بسته‌های با قیمت فاکتور کمتر از ۵۰ هزار تومان برای ناشران رایگان است و برای بسته‌های تا وزن دو کیلوگرم، مبلغ هفت هزار تومان دریافت می‌شود. همچنین کرایه پستی بسته‌های با وزن بیش از دو کیلوگرم شامل تخفیف ۱۰ درصدی خواهد بود.

,

, ,

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن‌ماه آغاز و تا دهم بهمن‌ به مدت هشت روز ادامه دارد. علاقه‌مندان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به ketab.ir مراجعه کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه