اخبار داغ

در نشست مجمع جهادگران استان اردبیل مطرح شد؛

گروه های جهادی تبیین محور راه اندازی می شود/ لزوم تغییر تاکتیک در گروه های جهادی

گروه های جهادی تبیین محور  راه اندازی می شود/ لزوم تغییر تاکتیک در گروه های جهادی
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در جمع اعضای مجمع جهادگران استان اردبیل به تبیین ویژگی های جهادگران بسیجی و لزوم راه اندازی گروه های جهادی تبیین محور پرداخت و گفت: امروز بسیج همانند دوران دفاع مقدس با کسب بصیرت و آگاهی های لازم در بحث سایبری نیز ورود کرده و با نقش افرینی در مسائل مختلف نقشه های دشمنان را خنثی کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما ، نشست مجمع جهادگران استان رادبیل با هدف تعامل گروه های جهادی و برگزاری هیات رئیسه دومین مجمع جهادی استان با حضور سردار محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)، سجاد مردانه مسئول حرکت های جهادی شمالغرب بنیاد علوی، علی پیرجاهد مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل و مسئولین مجمع جهادگران شهرستان های استان اردبیل عصر امروز در سالن ولایت اردبیل به کار خود پایان داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما , سبلان ما ,

, ,

 

,
خدمات بسیج به مردم، خدمات بی منت است/ لزوم نقش آفرینی جهادگران بسیجی در عرصه جنگ نرم
, خدمات بسیج به مردم، خدمات بی منت است/ لزوم نقش آفرینی جهادگران بسیجی در عرصه جنگ نرم, خدمات بسیج به مردم، خدمات بی منت است/ لزوم نقش آفرینی جهادگران بسیجی در عرصه جنگ نرم,
سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در جمع اعضای مجمع جهادگران استان اردبیل به تبیین ویژگی های جهادگران بسیجی پرداخت و گفت: امروز بسیج همانند دوران دفاع مقدس با کسب بصیرت و آگاهی های لازم  در بحث سایبری نیز ورود مثمر ثمری داشته بطوریکه با نقش افرینی در مسائل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی نقشه های دشمنان را خنثی کرده است.
, سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در جمع اعضای مجمع جهادگران استان اردبیل به تبیین ویژگی های جهادگران بسیجی پرداخت و گفت: امروز بسیج همانند دوران دفاع مقدس با کسب بصیرت و آگاهی های لازم  در بحث سایبری نیز ورود مثمر ثمری داشته بطوریکه با نقش افرینی در مسائل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی نقشه های دشمنان را خنثی کرده است.,

وی با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) در ۵ آذر سال ۵۸ بسیچ مستضعفین را راه اندازی کرد، گفت: بسیجیان در نقش جهاد سازندگی  در دوران دفاع مقدس با ایمان عمیق خود سنگر سازان بی سنگری بودند که  با شجاعت و شهامت خود در آن دوران ماندگار جان پناه، پل،سنگر، درمانگاه  و مکانی برای نجات از حملات دشمنان ایجاد کنند.

,

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکه سنگر سازان بی سنگر در جنگ تمام عیار ایران اسلامی با قدرت های بلوک شرق و غرب که در حقیقت جنگ بین اسلام با کفر بود درخشیدند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمنان بیافتد گفت: این خود مایه افتخار ایرانیان است چراکه پیش از این در جنگ های گذشته قسمتی از خاک ایران از وطن جدا شده است.

,

وی با بیان اینکه استقلال و عظمت کشور مدیون ایثار شهدا و رزمندگان است، گفت: دفاع مقدس به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی گنجینه ای است که به ما هویت و قدرت داد.

,

سردار محمدی اصل در ادامه سخنان خود به دوران بعد از جنگ سخت نیز اشاره کرد و گفت: بعد از شکست های متوالی دشمنان در برابر رزمندگان ما، آنها به جنگ نرم روی آوردند تا در این عرصه به اهداف خود برسند.

,

وی به پیشینه جنگ نرم در صدر اسلامی اشاره کرد و گفت: در زمان پیامبر اکرم(ص) نیز در جنگ صفین دشمنان بعد از اینکه نتوانستند در جنگ های رو در رو به اهداف خود برسند، به جنگ نرم و حیله های عمر و عاص متوسل شدند.

,

این رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه بصیرت و آگاهی در جنگ نرم مهم  و حیاتی است، گفت: در جنگ صفین ضعف ایمان و معنویت عده ای از جنگاوران سبب تغییر معادله جنگ شد و نبردی که با ایثار رزمندگان در آستانه پیروزی بود در نتیجه جنگ نرم دشمن و بی بصیرتی عده ای به صلحی انجامید که آسیب های زیادی متوجه جبهه حق شد.

,

, ,

وی 25 سال خانه نشینی حضرت علی(ع) را نتیجه جنگ نرم دشمنان و بی بصیرتی مردم آن دوران عنوان کرد و گفت: تنها عده قلیلی چون مالک اشتر بودند که با بصیرت بالا و ایمان قوی خود، تا آخرین نفس به امام و مقتدای خود وفادار ماندند.

,

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) به عرصه فعلی نیز اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان با پیشرفت های علمی و تجهیزات روز و مدرن این بار در قالب فضای مجازی جنگ را به داخل خانه ها آورده اند و در این راه تلاش می کنند تا با شیوه های مختلف بین پدر و پسر ، مادر  و دختر فاصله ایجاد کنند تا با این روش به اهداف شوم خود برسند بنابر این در این عرصه نیز باید با افزایش آگاهی و بصیرت در بین اعضای خانواده ها به مقابله با دشمنان بپردازیم.

,

وی به ورود بسیج در بحث سایبری اشاره کرد و گفت: امروز بسیج همانند دوران دفاع مقدس با کسب بصیرت و آگاهی های لازم  در بحث سایبری نیز ورود مثمر ثمری داشته بطوریکه با نقش افرینی در مسائل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی نقشه های دشمنان را خنثی کرده است.

,

سردار محمدی اصل به نقش مادران در جنگ نرم بویژه فضای مجازی اشاره کرد و گفت: مادران ما امروز همانند دوران دفاع مقدس و فراتر از آن در صدر اسلام مانند حضرت ام البنین(س)  که فرزندان خود را تقدیم اسلام کرد، با تربیت فرزندان صالح و شایسته در این جنگ نیز سربلند شوند.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشکیل بسیج سازندگی توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: بنابر نیازی که جهت پیشرفت و آبادانی و محرومیت زدایی در کشور احساس می شد، رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۷۹ بسیچ سازندگی را راه اندازی کرد تا آرمان های انقلاب اسلامی در این عرصه بدست توانمند بسیجیان جهادگر محقق شود.

,

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) به ویژگی های شیعیان اشاره کرد و گفت: اخلاص، ایمان، خداباوری و دشمن شناسی و استکبار ستیزی از جمله مهمترین ویژگی های شیعه است که همه این ویژگی ها امروز در جهادگران تجلی یافته  و آنها با تمام وجود جهت خدمت به مردم و کسب رضای الهی شبانه روز تلاش می کنند.

,

وی به کارنامه درخشان بسیج سازندگی در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: برهه کرونا و درخشش بسیجیان در این عرصه، تنها نمونه ای از کار جهادی بسیج است.

,

, ,

سردار محمدی اصل با بیان اینکه خدمات بسیج به ویژه جهادگران در بزنگاه های حساس قابل جبران نیست، گفت: در روزهای آغازین شیوع کرونا که دشمنان به اصطلاع متمدن و پیشرفته غرب بر سر تصاحب یک دستمال، جنگ راه می انداختند  و از رسیدن تجهیزات پزشکی به کشور ما ممانعت می کردند، در سایه ایثار بسیج به ویژه گروههای جهادی بود که کشور در زمینه تولید انواع ماسک به خود کفایی رسیده و به صادر کننده این محصول استراتژیک مقابله با کرونا  نیز در منطقه تبدیل شد.

,

وی با بیان اینکه دستیابی به واکسن کرونا که تنها چند کشور معدود به ان دست یافته بودند در اوج ناباوری کشورهای مستکبر به ویژه آمریکا و غرب اتفاق افتاد و دانشمندان جهادی ما در سایه ایمان قوی به این امر مهم نیز دست یافته و جهان استکبار را حیران کردند.

,

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) به  علما و روحانیون جهادگر نیز اشاره کرد و گفت: در برهه ای که به دلیل شیوع کرونا، کسی جرات ورود به بخش کرونایی را  نداشت، پزشکان و پرستاران متعهد ما جهادی وار وارد عرصه شده و با ایثار خود به مقابله با کرونا پرداختند و در این میان روحانیون نیز با روحیه جهادی در کفن و دفن درگذشتگان کرونا نقش آفرینی کردند و با رعایت پروتکل های بهداشتی پیکر درگذشتگان  بر اثر کرونا را همانند روزهای عادی با رعایت شرایط اسلامی کفن و دفن کردند.

,

وی با بیان اینکه کار روحانیون در کنار پزشکان و پرستاران که مستقیما درگیر ویروس کرونا بودند قابل جبران نیست، گفت:  این درحالی بود که بسیاری از غرب زندگان به دلیل ضعف ایمان و سستی که در آن غوطه ور بودند ، از صحبت با تلفن نیز واهمه داشتند چراکه می ترسیدند از این طریق گرفتار کرونا شوند.

,

, ,

سردار محمدی اصل با بیان اینکه خدمت بسیج به عموم مردم به ویژه اقشار مستضعف و آسیب پذیر جامعه، خدمت بی منت است، گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون، گروه های جهادی کمک های خیرین گرانقدر و نهادهای انقلابی را که  بیش از ۱۳۵ میلیارد بود در قالب بسته های معیشتی، کمک های مومنانه و بسته های بهداشتی به درب منازل خانواده های کم برخوردار و آسیب دیده از کرونا رساندند.

,

وی به احداث خانه محروم توسط گروه های جهادی اشاره کرد و گفت: در کنار این همه خدمت بی منت، امروز در اوج سرمای زمستان گروه های جهادی با حضور در مناطق محروم به احداث خانه برای محرومین می پردازند که این روحیه و این ایثار را نمی توان با  اثار دنیوی جبران کرد.

,

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در پایان سخنان خود به وصیت نامه سردار دلها حاج قاسم سلیمانی نیز اشاره کرد و گفت: خدمت به مردم به ویژه مستضعفین خواسته سردار حاج قاسم سلیمانی از جهادگران است.

,

وی به کارهای جهادی فرمانده جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: سردار دلها  در کنار امداد رسانی به مردم در بحران ها و بلایای طبیعی ، با وحدت آفرینی در جبهه مقاومت، فاطمیون، حیدریون، زینبیون و مدافعان حرم را با مذاهب، اقوام و زبان های مختلف کنار هم گرداورد تا به مناطق مظلوم  و گرفتار ظلم استکبار خدمت کند.

,

سردار محمدی اصل از جهادگران خواست تا همانند حاج قاسم سلیمانی در تمام ابعاد و زمینه ها به محرومیت و مظلومیت زدایی بپردازند.

,

, ,

گروه های جهادی،با توان استانی به رفع محرومیت های کلان همت کنند

, گروه های جهادی،با توان استانی به رفع محرومیت های کلان همت کنند, گروه های جهادی،با توان استانی به رفع محرومیت های کلان همت کنند,

سجاد مردانه مسئول حرکت های جهادی شمالغرب بنیاد علوی در مجمع جهادگران استان اردبیل  به تبیین فعالیت های بنیاد علوی در راستای کمک به حرکت های جهادی گروهای جهادی در کشور پرداخت و گفت: بنیاد علوی در کنار جهادگران است و با حمایت های مادی و معنوی خود تسهیلگر  فعالیت های جهادی برای خدمت به مردم و محرومیت زدایی از جامعه است.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حمایت های مادی  بنیاد علوی از گروه های جهادی پرداخت و گفت: گروه های جهادی استان اردبیل در سالهای اخیر از رشد قابل توجهی برخوردار بودند  بطوریکه توانستند در کنار استان های جهادی خیز، همچون خوزستان، سیستان و بلوچستان  و هرمزگان اعتبار خوب و مناسبی از بنیاد علوی اخذ کند.

,

مردانه در ادامه سخنان خود به آسیب شناسی گروه های جهادی استان اردبیل پرداخت و گفت: با اینکه استان اردبیل در این مدت رشد قابل توجهی در حرکت های جهادی داشته اما همچنان از ضعف های عدیده ای در رنج است.

,

وی با بیان اینکه در این مدت به جای جای استان اردبیل سفر کرده و از نزدیک در جریان فعالیت های جهادی جهادگران استان اردبیل قرار گرفته است، گفت: مهمترین مشکل گروه های جهادی در حال حاضر با هم بودن  و تعریف یک پروژه مشترک کلان و تلاش جمعی برای حل محرومیت است.

,

مسئول حرکت های جهادی شمالغرب بنیاد علوی با بیان اینکه گروه های جهادی در تعربف پروژه های کوچک روستایی و شهری موفق عمل کرده اند گفت: گروه های جهادی برای رسیدن به نقطعه تعالی باید با هم بودن را تمرین کنند تا با توان استانی به رفع محرومیت های کلان بروند.

,

وی خواستار تقویت اتحاد بین گروه های شهرستانی و استانی شد و گفت: کار تشکیلاتی از ارکان موفقیت گروه های جهادی است.

,

مردانه به کارهای دانشجویی در زمینه حرکت های جهادی اشاره کرد و گفت: مجمع جهادگران استان اردبیل باید در زمینه پرورش جهادگران در تراز انقلاب و تقویت باهم بودن تدبیر کند تا با کار تشکیلاتی به سمت پروژه های کلان گام بردارد.

,

وی از مجمع جهادگران استان اردبیل خواست تا با فراهم کردن زمینه های لازم با محرومیت زدایی از گروه های جهادی  نسبت به جذب افرادی که می خواهند در کنار جهادگران ایفای نقش کنند، اقدام کنند.

,

, ,

گروه های جهادی تبیین محور  راه اندازی می شود

, گروه های جهادی تبیین محور  راه اندازی می شود, گروه های جهادی تبیین محور  راه اندازی می شود,

علی پیرجاهد رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل خواستار راه اندازی گروه های جهادی تبیین محور شد و گفت: امروز کشور نیازمند کار جهادی تبیین محور است تا با بصیرت افزایی در جامعه و شفاف سازی اخبار منتشر شده تبلیغات منفی دشمنان را که در فضای مجازی گسترده شده است خنثی شود.

,

وی از مجمع جهادگران خواست تا با بها دادن به شورای جهادی در شهرستان ها، راهگشای حرکت های جهادی ذر شهرستان ها شوند.

,

, ,

فعالیت های راهبردی، اولویت اول مجمع جهادگران بسیج

, فعالیت های راهبردی، اولویت اول مجمع جهادگران بسیج, فعالیت های راهبردی، اولویت اول مجمع جهادگران بسیج,

مهدی اصلانی رئیس مجمع جهادگران استان اردبیل نیز در نشست مجمع جهادگران استان اردبیل به بیان گزارش عملکرد مجمع جهادگران استان اردبیل در دوسال گذشته پرداخت و گفت: گفتمان سازی جهادی در جامعه، برگزاری منظم جلسات، سرکشی هیئت رئیسه سپاه استان اردبیل از عرصه های خدمت رسانی به مردم، صدور بیانیه ها، پیگیری تصویب قانون جهادگران، برگزاری نشست های مطالبه گری متعدد با نمایندگان استان در خصوص مشکلات گروه های جهادی بویژه با علی نیکزاد نائب رئیس مجلس و ولی اسماعیلی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از جمله فعالیت های راهبردی مجمع جهادگران استان اردبیل در دوسال گذشته بود.

,

, ,

سهم جهادی استان اردبیل از نهادهای حمایتی اخذ شود

, سهم جهادی استان اردبیل از نهادهای حمایتی اخذ شود, سهم جهادی استان اردبیل از نهادهای حمایتی اخذ شود,

قوام صابری رئیس مجمع جهادی شهرستان اردبیل در این نشست به آسیب شناسی فعالیت مجمع جهادگران استان پرداخت و گفت: تا کنون سهم استان اردبیل علی رغم فعالیت های خوب و شایسته جهادگران در عرصه های عمرانی، آموزشی اجتماعی و فرهنگی  از بنیادهای حمایتی همچون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، بنیاد برکت، بنیاد احسان، بنیاد علوی اخذ نشده است.

,

وی با بیان اینکه مجمع جهادگران استان اردبیل در اخذ تسهیلات محرومیت زدایی همچون اعطای وام اشتغالزایی، اهدای جهیزیه موفق عمل نکره است، از اعضای منتخب جدید خواست تا با تعامل بیشتر  با نهادهای حمایتی تسهیلات بیشتری اخذ به به عموم مردم به ویژه نیازمندان برسانند.

,

, ,

هوشنگ مددی رئیس مجمع جهادگران شهرستان سرعین نیز به مشکلات موجود در زمینه اقتصادی و اجتماعی منطقه گردشگری سرعین پرداخت و گفت: راه های صععب العبور مهمترین دلیل عدم صدور محصولات این منطقه، درآمدزایی و اسشتغال آفرینی برای اقشار کم درامد است.

,

وی با بیان اینکه مجمع با اتخاذ تدابری راهبردی می تواند نسبت به احداث پل در مسیرهای صعب العبور، این مناطق را از تنگناها برهاند گفت: این کار نیازمند تعامل گروه های جهادی با دستگاه های اجرایی است.

,

, ,

احصاء ۲۵۰ مسئله مهم استان اردبیل توسط دانشجویان جهادگر

, احصاء, احصاء, ۲۵۰ مسئله مهم استان اردبیل توسط دانشجویان جهادگر, ۲۵۰ مسئله مهم استان اردبیل توسط دانشجویان جهادگر,

امانی از اعضای مجع جهادگران بسیج دانشجویی به احصاء مشکلات استان توسط دانشجویان جهادگر اشاره کرد و گفت: ۲۵۰ مسئله مهم استان توسط دانشجویان جادگر شناسایی و تدوین شده که آماده ارائه به گروه های جهادی سراسر استان برای اقدام و حرکت های جهادی است.

,

وی خواستار افزایش سهمیه گروه های جهادی مسئله محور شد و گفت: جذب حامیان حمایتی باید اولویت گروه های جهادی مسئله محور شود.

,

امانی با بیان اینکه دانشجویان جهادگر در زمینه شناسایی نهادهای حمایتی نیز موفق عمل کرده اند گفت: ۲۵ نهاد حمایتی دارای بودجه فرهنگی شناسایی شده است که می توان با تعامل با نهادها و هدایت منابع مالی کارهای شیسته ای در مناطق محروم انجام داد.

,

وی خواستار تقویت بانک جهادی در استان شد و گفت: تین بانک راهگشای گروه های جهادی در عرصه های مختلف پیش رو است.

,

, ,

لزوم تغییر تاکتیک گروه های جهادی /تربیت نسل، بهترین ملاک برای گروه های جهادی برتر

, لزوم تغییر تاکتیک گروه های جهادی /تربیت نسل، بهترین ملاک برای گروه های جهادی برتر, لزوم تغییر تاکتیک گروه های جهادی /تربیت نسل، بهترین ملاک برای گروه های جهادی برتر,

جمال مددی رئیس مجمع جهادگران شهرستان نمین نیز در این نشست خواستار تغییر تاکتیک گروه های جهادی شد و گفت: برای ایجاد انگیزه بیشتر در جهادگران باید تاکتیک های وجود تغییر پیدا کند تا با تقویت بیشتر وحدت بین گروه های جهادی ، زیبایی ها را پر رنگ تر کرده  و با انگیزه سازی در نسل جوان شاهد تزریق جهادگران جوان به عرصه  فعالیت شد

,

وی با بیان اینکه کشور نیازمند گروه های جهادی جوان، مومن انقلابی و مطالبه گر است، گفت: تربیت نسل بهترین ملاک برای گروه های جهادی برتر است.

,

رئیس مجمع جهادگران شهرستان نمین با بیان اینکه تربیت نیروی جهادی خلاق، مومن و مطالبه گر از اهداف گروه های جهادی است، از مجمع جهادگران خواست تا بصیرت افزایی بین جهادگران را در دستور کار خود قرار دهند.

,

, ,

 مجمع جهادگران در راستای حل مشکلات گروه های جهادی تلاش کنند

,  مجمع جهادگران در راستای حل مشکلات گروه های جهادی تلاش کنند,  مجمع جهادگران در راستای حل مشکلات گروه های جهادی تلاش کنند,
عباس نوظهور جانشین سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل به تشریح دستورالعمل انتخابات مجمع جهادگران استان اردبیل پرداخت و گفت: مجمع جهادگران استان از ۸ عضور تشکیل یافته که سه عضو آن انتصابی و ۵ عضو انتخابی است.
,
 
,
وی با بیان اینکه رئیس و جانشین سازمان بسیج سازندگی در مجمع حضور دارند گفت: یک نفر  به نمایندگی از اقشار ۲۲ گانه بسیج به صلاحدید فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در این مجمع حضور دارند.
,
 
,
نوظهور به مسئولیت های مجمع جهادگران نیز اشاره کرد و گفت: مسئول کارگروه های تخصصی، مسئول آموزش و کیفی سازی، مسئول نظارت و بازرسی ۵ عضوی هستند که توسط مسئولین گروه های جهادی عضو مجمع انتخاب می شوند.
,
 
,
وی به کارگروه های مجمع جهادی نیز اشاره کرد و گفت: کارگروه های پدافند غیرعامل،آسیب های اجتماعی، فرهنگ، هنر و رسانه، اقتصاد مقاومتی و اشتغال،  خواهران و علمی وآموزشی از جمله کارگروه های مجمع جهادگران است 
,
 
,
جانشین سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل با بیان اینکه رقابت در کارگروه های بهداشت و سلامت، اقتصاد و آسیب های اجتماعی فشرده است، گفت: امیدواریم اعضای انتخابی جدید با تمام توان در راستای حل مشکلات گروه های جهادی و خدمت بی منت به مردم تلاش کنند.
,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

, ,

 

,

, ,

 

,

 

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه