اخبار داغ

یک کارشناس مسائل بین الملل:

منظومه گفتمان انقلاب با قدرت به حرکت خود ادامه می‌دهد

منظومه گفتمان انقلاب با قدرت به حرکت خود ادامه می‌دهد
حنیف غفاری گفت: منظومه گفتمان انقلاب کماکان با قدرت به حرکت خود ادامه می دهد و توطئه های فراوانی از جمله تهدید، تحریم های اقتصادی و تحقیقاتی و حتی اعمال انواع ترفندهای رسانه ای از سوی غرب، علیه این منظومه و برای معکوس جلوه دادن بسیاری از حقایق در ایران صورت می‌گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حنیف غفاری در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، با تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، درباره حرکت روبه جلو و موثر این منظومه گفتمانی و سیاسی اظهار داشت: از همان زمانی که انقلاب اسلامی پیروز شد بسیاری از نظریه پردازان و استراتژیست های غربی سعی کردند با همان نگاه سنتی خود این انقلاب را تحلیل کنند و در بحث بررسی علل پدید آورنده انقلاب بر روی مولفه هایی تکیه کنند که عملا درخصوص انقلاب اسلامی ایران صادق نبود.

وی افزود: بعد از مدتی طولانی اکثریت قریب به اتفاق استراتژیست ها و نظریه پردازان غربی به این نتیجه رسیدند که مولفه هایی مثل معنویت، شهادت یا مولفه های غیر مادی و مولفه هایی که غرب قدرت محاسبه آنها را ندارد، علل پدید آوردن، استمرار و بقای انقلاب اسلامی ایران هستند.

فاری تصریح کرد: امروز پس از ۴۳ سال می بینیم که عوامل پدید آورنده و استمرار بخش انقلاب اسلامی ایران کماکان وجود دارند  که دشمن نمی تواند از آنها یک برداشت کمی داشته باشد اما در عین حال عوامل پیش برنده انقلاب هستند به عنوان مثال شاهد حرکت موثر گفتمان مقاومت در منطقه هستیم که البته مقاومت هم طی دهه های اخیر منبعث از انقلاب اسلامی ایران  بوده و ثمره این مقاومت را امروز در یمن  و در نقاط دیگر منطقه، یا در بحث شکست حصر داعش در سوریه و عراق مشاهده می کنیم.

ی عنوان کرد: آن طور که مسلم است این منظومه گفتمانی کماکان با قدرت به حرکت خود ادامه می دهد و توطئه های  فراوانی از جمله تهدید، تحریم های اقتصادی و تحقیقاتی و حتی اعمال انواع ترفندهای رسانه ای از سوی غرب، علیه این منظومه و برای معکوس جلوه دادن بسیاری از حقایق در ایران صورت می گیرد.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: آنچه مسلم است این منظومه به اندازه ای محکم است که می تواند خود را به لحاظ ماهوی حفظ کند و به لحاظ شکلی هم با همت مسئولین و هم افزایی بین نظام و ملت، حرکت آن ادامه می یابد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه