اخبار داغ

امام‌جمعه کوهدشت مطرح کرد؛

پیشتازی ایران در سلول‌های بنیادی و پزشکی/ پیشرفت انقلاب اسلامی بالاتر از میانگین کشورهای توسعه‌یافته است

پیشتازی ایران در سلول‌های بنیادی و پزشکی/ پیشرفت انقلاب اسلامی بالاتر از میانگین کشورهای توسعه‌یافته است
حجت‌الاسلام طهماسبی با اشاره به پیشتازی ایران در سلول‌های بنیادی و پزشکی، گفت: پیشرفت‌های پس از انقلاب اسلامی با قبل آن قابل‌مقایسه نیست و بالاتر از میانگین کشورهای توسعه‌یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: پس از انقلاب اسلامی، بُعد اجتماعی در روابط اجتماعی بر اساس معیارهای انقلابی شکل گرفت، در زمان پهلوی ظلم، شراب‌خواری و زورگیری عربده‌کشان بیداد می‌کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی با اشاره به اینکه امروز خورشید انقلاب اسلامی در بُعدهای مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و… در حال تابیدن است، افزود: رژیم پهلوی وابستگی سیاسی زیادی به کشورهای بیگانه داشته و به‌عبارت‌دیگر غلامی حلقه به دوش برای آمریکا و انگلیس بود.

,

امام‌جمعه کوهدشت عنوان کرد: در بعد اقتصادی ما یک مصرف‌کننده صرف بودیم و اگر صنایع محدودی نیز بود به‌صورت مونتاژ وجود داشت.

,

وی تصریح کرد: ایران پس از انقلاب اسلامی به عضویت پیمان‌های بزرگی همچون شانگهای درآمده است و الان درزمینه های مختلفی پیشرفت داشته و به‌سرعت در حال طی کردن این مسیر است.

,

طهماسبی با اشاره به قدرت ایران درزمینهٔ صنعت سلول‌های بنیادی و پزشکی، گفت: برخی صنایع و قطعات مهم را ایران پس از انقلاب، به کشورهای اروپایی مانند آلمان و فرانسه صادر می‌کند که ازاین‌دست نمونه‌ها در ابعاد مختلف وجود دارد.

,

امام‌جمعه کوهدشت بیان کرد: انقلاب اسلامی به ایران عزت و سربلندی عطا کرد، ضرورت دارد ما این راه را تا پایان با قدرت ادامه دهیم.

,

وی گفت: پیشرفت‌های پس از انقلاب اسلامی با قبل آن قابل‌مقایسه نیست و بالاتر از میانگین کشورهای توسعه‌یافته است، برخی از دشمنان خارجی و فریب‌خوردگان داخلی همواره در حال سیاه نمایی در این راستا هستند، امروز ما مشاهده می‌کنیم در حوزه پزشکی و جاده‌سازی چقدر رشد و توسعه داشته‌ایم.

,

طهماسبی بیان کرد: باید واقعیت‌ها را مشاهده کرد، انقلاب اسلامی جوانان انقلابی خوبی را تربیت و پرورش داد، تئوریسین‌های جهانی همواره از نقش سازنده مقام معظم رهبری در اقتدار انقلاب اسلامی تأکیددارند به‌طوری‌که محاسبات دشمن، با هدایت وهوشیاری ایشان همواره با شکست مواجه شده است.

,

 امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به توانمندی ایران در حوزه صنایع بزرگ سدسازی، گفت: ما اهل منطق و گفتگو هستیم، در مسئله برجام این‌طرف مقابل بود که به تعهدات خود پایبند نبود، ما در این راستا از حق ملت ایران کوتاه نخواهیم آمد.

,

وی با اشاره به حمله موشکی ایران به پایگاه آمریکایی عین الاسد، بیان کرد: تابه‌حال سابقه نداشته است که کسی جرأت شلیک یک گلوله را به سمت آمریکایی‌ها داشته باشد ولی بااقتدار ایران اسلامی نشان داد همواره از هیچ‌کسی هراس نداشته و راه خود را بااقتدار ادامه می‌دهد.

,

طهماسبی گفت: برخی مشکلات که وجود دارد به خاطر سو مدیریت بعضی افراد است، بایستی استقلال فکری داشته باشیم و با تکیه به توان داخلی جوانان را حمایت کرد و خود باوری و ما می‌توانیم را به اثبات برسانیم همان‌طوری که این نیز محقق شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه