اخبار داغ

برنامه اصلی ما از اسفندماه شروع خواهد شد

احسان پور: برخی دوست دارند که با ایجاد حاشیه مخاطب جذب کنند/ نباید کشتی با آمریکا را سیاسی کنیم

احسان پور: برخی دوست دارند که با ایجاد حاشیه مخاطب جذب کنند/ نباید کشتی با آمریکا را سیاسی کنیم
مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: مسابقات تیم به تیم کشتی در آمریکا صرفا جنبه دوستانه و تدارکاتی دارد و نباید با ایجاد حواشی، سیاسی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، بهنام احسان پور مربی تیم ملی کشتی آزاد و عضو کمیته فنی در رقابت های قهرمانی کشور گرگان اظهار داشت: بعد از مسابقات قهرمانی کشور که در گرگان برگزار شد، مرحله سوم اردو را با حضور 6 مدال آور نروژ که از این مسابقات معاف بودند و نفرات برتر مسابقات قهرمانی کشور برگزار کردیم و ابن اردو بیشتر برای آمادگی کشتی گیران جهت شرکت در مسابقات آمریکا بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: اگر سفر به آمریکا قطعی شود و به مسابقات برویم، از نیمه دوم اسفند مرحله اصلی اردو برای آماده سازی برای مسابقات قهرمانی آسیا در مغولستان، مسابقات آسیایی گوانگژو و جهانی صربستان آغاز خواهد شد. البته کشتی گیران باید طبق چرخه انتخابی تیم ملی در مسابقات مختلف شرکت کنند و حتی مدال آورانی که از جام تختی هم معاف هستند، باید در تورنمنت ها محک بخورند.

,

احسان پور در مورد دیدار دوستانه با تیم آمریکا گفت: این اولین بار نیست که تیم کشتی آزاد ایران به آمریکا می رود و ما بارها برای برگزاری مسابقات دوستانه و جام جهانی کشتی در این کشور حضور یافته ایم. برگزاری این مسابقات تیم به تیم نیز برای گسترش و تبلیغ کشتی در دنیا است و فقط جنبه تدارکاتی و دوستانه دارد، اما برخی افراد دوست دارند که با ایجاد حاشیه برای خود مخاطب جذب کنند. نباید با ایجاد حواشی، سیاسی شود.

,

دارنده مدال برنز جهان در مورد سطح آمادگی کشتی گیران در اردوی سوم آماده سازی تیم ملی کشتی آزاد اظهار داشت:  شرایط اردو بد نبود.  آنهایی که در قهرمانی کشور نتوانستند کشتی بگیرند، هم وضعیت خوبی داشتند و  از نظر بدنی هم همه در سطح متوسطی بودند.

,

احسان پور در پایان با اشاره به اینکه مرحله بعدی اردوی ما برای حضور در آمریکا از روز شنبه آغاز می شود، گفت: این مسابقات حالت تدارکاتی دارد و نتیجه نیز مهم نیست. در دو مرحله قبل اردو، نفرات مدال آور نروژ به اردو دعوت کردیم که در فرم مسابقه قرار بگیرند. 23 بهمن مسابقه شروع خواهد شد و در این 10 روز باقی مانده با فشار نسبی سعی میکنیم در آمریکا کشتی های خوبی بگیریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه