اخبار داغ

رئیس مجمع نمایندگان البرز:

مردم با دیپلماسی لبخند و نگاه غربگرایانه متحمل خسارت محض شدند/ اقتصاد درون زا؛ عامل اعتراف دشمن به شکست در فشار حداکثری

مردم با دیپلماسی لبخند و نگاه غربگرایانه متحمل خسارت محض شدند/ اقتصاد درون زا؛ عامل اعتراف دشمن به شکست در فشار حداکثری
علی حدادی گفت: آقایان در دوره های پیشین تمام دنیا را در نظام سلطه خلاصه کرده و خسارت هایی به بار آوردند اما با دیپلماسی شجاعانه و انقلابی می توانیم در مقابل دشمن بایستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی حدادی رئیس مجمع نمایندگان البرز درباره سخنان امروز رهبر معظم انقلاب با مردم آذربایجان، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: تیم مذاکره کننده ایرانی بر اساس نقشه راه امام خامنه ای با دیپلماسی فعال در مذاکرات وین پیش می رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

حدادی با اشاره به اینکه نباید در مقابل دشمن انفعال نشان دهیم، افزود: دیپلماسی فعال و پیش برنده به معنای آماده به کار بودن و حرکت در مسیر اهداف با دست پر و در راستای منافع ملی، عزتمداری و عزتمندی جامعه اسلامی خواهد بود.

,
وی دیپلماسی ایران در دوره های قبل را منفعل دانست و اظهار داشت: متاسفانه آقایان با دیپلماسی لبخند و اعتماد به دشمن خسارت های سنگینی را به ملت ایران تحمیل کردند، آنها بر اساس کدخدایی که در ذهن خود ساخته بودند تعامل با دنیا را مطرح کردند.
,
 
,
حدادی تصریح کرد:دیپلماسی فعال یعنی با روحیه انقلابی و جهادی دسیسه های دشمن را بشناسیم و در مقابل توطئه ها و سرمایه گذاری های آنها، آورده هایی برای حفظ منافع ملی و عزتمندی کشور داشته باشیم، البته باید دیپلماسی اقتصادی را فعال کرد.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه ثمره دیپلماسی فعال و اقتصادی، دیپلماسی عزتمدارانه است، گفت: باید در راستای توسعه کشور و خنثی سازی تحریم ها و سرمایه گذاری های دشمن نقشه راه داشته باشیم، در نتیجه نباید سهل انگارانه عمل کرد و با هوشمندی اهداف را پیش برد.
,
 
,
حدادی افزود: تیم مذاکره کننده باید نقشه های دشمن را بشناسند و بر اساس راهبردهای ترسیمی رهبر معظم انقلاب حرکت کنند، قطعا آینده ای درخشان و امیدبخش پیش روی نظام خواهد بود، البته باید دیلماسی گذشته را که خسارت محض بود کنار گذاشت.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه تعریف تعامل با دنیا در گذشته صرفا نگاه غربگرایانه بود، اظهار داشت:آقایان در دوره های پیشین تمام دنیا را در نظام سلطه خلاصه کرده و خسارت هایی به بار آوردند اما با دیپلماسی شجاعانه و انقلابی می توانیم در مقابل دشمن بایستیم.
,
 
,
حدادی دیپلماسی عزتمندانه امروز را مرهون رشادت شهدا دانست و تصریح کرد: هر جا که با اعتقاد و باور به پایه و اساس جمهوری اسلامی حرکت کردیم  در برابر دشمن پیروز می شویم، نگاه آقایان همواره در گذشته به واسطه مقوله نفوذ، به غرب بود.
,
 
,
وی گفت: سهل انگاری، عقب نشینی، تزلزل و تردید در دولت های گذشته به دلیل عدم اعتقاد آقایان به روحیه انقلابی و باورهای دینی بود اما امروز تبیین روشنگری های سیره امام (ره) مبنی بر اینکه مراقب باشید انقلاب به دست نامحرمان نیافتد موجب توجه به ارزش ها شده است.
,
 
,
عضو کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس با اشاره به اینکه امروز دشمن به این نتیجه رسیده که فشار حداکثری با شکست مواجه است، افزود:این مسئله نشان می دهد با اعتقاد به ائمه اطهار و روحیه انقلابی می توان پیشرفت و پیروزی را در عرصه های مختلف به دست آورد.
,
 
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه