اخبار داغ

رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

رژیم صهیونسیتی اگر غلط اضافی کند تلاویو و حیفا را با خاک یکسان می کنیم/تنها راه نجات فلسطین رجوع به قرآن و پیامبر اسلام است

رژیم صهیونسیتی اگر غلط اضافی کند تلاویو و حیفا را با خاک یکسان می کنیم/تنها راه نجات فلسطین رجوع به قرآن و پیامبر اسلام است
رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: به سران رژیم اشغالگر قدس می گوییم که اگر غلط اضافی کنند ما تلاویو و حیفا را با خاک یکسان می کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، حجت الاسلام والمسلمین آقاجان پور روز جمعه در جمع راهپیمایان سنندجی اظهار کرد: امروز یوم الله است که مردم روزه دار دنیا را برای دفاع از آرمان های ملت مظلوم فلسطین به میدان آورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی,

وی افزود: مسلمانان جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با تأسی از سیره رسول الله (ص) برای دفاع از مظلومان وارد میدان شده و در راهپیمایی روز جهانی قدس، آمادگی خود را برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین اعلام می کنند.

,

حجت‌الاسلام والمسلمین آقاجان پور تصریح کرد: سرزمین فلسطین یک سرزمین اسلامی است و مردم آن مسلمان هستند اما غاصبان صهیونیستی با هجموم به این سرزمین اسلامی اقدام به کشتار مردم و تصرف اراضی آن ها کردند.

,

وی افزود: صهیونیست ها دشمنان اسلام، قرآن و پیامبر اسلام هستند و کشورهای غربی نیز با حمایت بی چون و چرای خود از جنایات صهیونیست ها حمایت می کنند.

,

مسئول عقیدتی سیاسی وزارت دفاع تصریح کرد: صهیونیست ها طی چند دهه از اشغال سرزمین فلسطین دست به انواع جنایات زده اند و اکنون نیز این اقدامات ضد انسانی را ادامه می دهند.

,

وی افزود: متأسفانه بعضی از کشورهای اسلامی با خیانت به مسلمانان با قاتلان و قصابان صهیونیستی دست دوستی داده اند.

,

حجت‌الاسلام والمسلمین آقاجان پور اظهار داشت: جامعه اسلامی باید اتحاد و همبستگی خود را در مقابل رژیم رژیم صهیونسیتی تقویت کنند.

,

وی تصریح کرد: تنها راه نجات فلسطین رجوع به قرآن و پیامبر اسلام است.

,

حجت‌الاسلام والمسلمین آقاجان پور اظهار داشت: امت اسلامی باید قوی شوند و در مقابل دشمنان متحد شوند.

,

مسئول عقیدتی سیاسی وزارت دفاع خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران مقتدرتر از هر زمانی آماده دفاع از مظلومان و مستضعفین است.

,

حجت‌الاسلام والمسلمین آقاجان پور تصریح کرد: به سران رژیم اشغالگر قدس می گوییم که اگر غلط اضافی کنند ما تلاویو و حیفا را با خاک یکسان می کنیم.

,

وی افزود: امروز با مقاومتی که فلسطینیان در داخل سرزمین های اشغالی انجام می دهند، رژیم صهیونسیتی را به تنگنا انداخته اند.

,

حجت‌الاسلام والمسلمین آقاجان پور تصریح کرد: بدون شک وعده الهی محقق خواهد شد و در آینده نزدیک همه مسلمانان نماز جماعت را در قدس شریف اقامه خواهند کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه