اخبار داغ

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان:

۴۴۰ زائر از استان سمنان راهی حج می شوند

۴۴۰ زائر از استان سمنان راهی حج می شوند
خلیل دلپاک گفت: زائران صرفاً تا ۷۲ ساعت پس از ثبت نام مهلت دارند تا به مدیر کاروان اعزامی خود مراجعه و ضمن ارائه مدارک نسبت به واریز وجه مابه التفاوت ثبت نام خود اقدام کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خلیل دلپاک مدیرکل حج و زیارت استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت با اشاره به اعزام زائران به حج تمتع گفت: شرط پذیرش زائران زیر ۶۵ سال، تزریق حداقل دو دوز واکسن و داشتن تست منفی کرونا ۷۲ ساعت قبل از اعزام از جمله موارد مهم بوده که بر همین اساس برنامه‌ریزی خواهیم کرد و از میان متقاضیانی که در سال 1399 ثبت‌نام خود را انجام داده‌ و اقدام به تکمیل ثبت نام کنند، اعزام خواهیم داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان ضمن اشاره به هماهنگی های صورت گرفته جهت اعزام حجاج تمتع در سال جاری اظهار کرد: از استان سمنان، 440 نفر در قالب 4 کاروان برای حج اعزام خواهند شد که از این تعداد دو کاروان 85 نفره و دو کاروان نیز 135 نفره است.

,

وی افزود: ثبت نام حج تمتع 1401 از ساعت 10 صبح روز 18 اردیبهشت آغاز شده است و زائرین می توانند حضوری یا از طریق مراجعه به سامانه مجازی حج و زیارت اقدام به تکمیل ثبت نام کنند و همچنین زائران صرفاً تا 72 ساعت پس از ثبت نام مهلت دارند تا به مدیر کاروان اعزامی خود مراجعه و ضمن ارائه مدارک نسبت به واریز وجه مابه التفاوت ثبت نام خود اقدام کنند.

,

به گفته دلپاک؛ زمان تشرف حجاج از 23 خرداد ماه 1401 است و دو کاروان مدینه قبل و دو کاروان به صورت مدینه بعد خواهند بود.

,

وی در خصوص اعزام کاروان ها به عتبات عالیات، بیان کرد: ثبت نام زائران جهت تشرف به عتبات عالیات صرفاً بصورت اعزام هوایی انجام می شود و ضمناً شرط اعزام زائران جهت این سفر معنوی نیز تزریق حداقل دو دوز واکسن کرونا است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه