اخبار داغ

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی:

نظارت بر حوزه نانوایی‌ها و مراکز عرضه سایر اقلام در خراسان جنوبی با قدرت صورت می‌گیرد

نظارت بر حوزه نانوایی‌ها و مراکز عرضه سایر اقلام در خراسان جنوبی با قدرت صورت می‌گیرد
اشرفی با بیان اینکه توزیع روزانه ۲ نوبت کالا در خراسان جنوبی برنامه‌ریزی شد، گفت: نظارت بر حوزه نانوایی ها و مراکز عرضه سایر اقلام در استان با قدرت صورت می گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد اشرفی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی در گفتگو با خاورستان بر جذب کامل سهمیه کالاهای اساسی استان تاکید و اعلام کرد: با همکاری سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل صنعت، معدن و تجارت در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر هر روز، در سطح استان و شهرستان‌ها کالاهای مورد نیاز توزیع شود

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, ,

وی در ادامه گفت: لازم است بین سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل صنعت، معدن و تجارت، مدیریت دانشی شکل بگیرد تا با هم به تبادل دانش و اطلاعات در زمینه مدیریت بازار بپردازند.

,

اشرفی افزود: اداره کل صنعت، معدن و تجارت اطلاعات شرکت‌های پخش را در اختیار سازمان جهاد کشاورزی قرار دهد و همه دست در دست یکدیگر بدهیم تا بتوانیم این طرح را به‌درستی اجرا کنیم.

,

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه نظارت بر حوزه نانوایی‌ها و مراکز عرضه سایر اقلام با قدرت صورت می‌گیرد، عنوان کرد: در صورت بروز هرگونه تخلف نباید هیچ گونه اغماضی صورت گیرد و با افرادی که دست به احتکار بزنند و بخواهند کالایی را خارج از شبکه توزیع کنند، به‌ شدت برخورد خواهد شد.

,

اشرفی تأکید کرد: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع و لزوم رصد و پیگیری مستمر وضعیت بازار در این ایام مقرر شده جلسات کمیسیون تنظیم بازار استان و کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار به‌طور روزانه برگزار شود.

,

به گفته سخنگوی طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها در خراسان جنوبی طبق درخواست وزارت کشور مقرر شد موجودی اقلام و کالاهای اساسی استان همچنین مشکلات و کمبودهای موجود در این ایام به‌صورت روزانه به این وزارتخانه منعکس و پیگیری شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه