اخبار داغ

والیبال باشگاه‌های آسیا| مربیان و بازیکنان چه گفتند؟

والیبال باشگاه‌های آسیا| مربیان و بازیکنان چه گفتند؟
مربیان و بازیکنان حاضر در والیبال باشگاه‌های آسیا پیش از آغاز رقابتها صحبت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا 2022 از روز شنبه 24 اردیبهشت با حضور 8 تیم در سالن 12 هزار نفری آزادی آغاز می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مربیان و بازیکنان حاضر در والیبال باشگاه‌های آسیا پیش از آغاز رقابتها صحبت کردند.

,

 

,

* دونوان: برای بازی در سالن 12 هزار نفری هیجان دارم

, * دونوان: برای بازی در سالن 12 هزار نفری هیجان دارم,

ژاورونوک دونوان عضو تیم والیبال مونزای ایتالیا با عقد قراردادی رسمی برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا به عضویت تیم والیبال مقاومت شهداب یزد درآمده است.

,

وی از حضورش در ایران ابراز خرسندی کرد و گفت: من 6 سال در تیم مونزای ایتالیا حضور داشتم و والیبال ساحلی هم بازی کرده‌ام.حس خیلی خوبی دارم که به ایران آمده‌ام و قرار است در این مسابقات حضور داشته باشم البته برای اولین بار است که می‌خواهم در چنین سالنی (۱۲ هزار نفری آزادی) بازی کنم و بسیار هیجان دارم.

,

ژاورونوک که در فاکتورهای سرویس و حمله جزو 5 بازیکن برتر لیگ والیبال سری آ ایتالیا در سال جاری بوده است، با اشاره به شناخت نسبی‌اش از والیبال ایران عنوان کرد: از میان بازیکنان ایرانی بیش از همه امیر غفور را می‌شناسم که در تیم مونزا در کنار هم بازی کردیم.

,

وی با 2 متر و 2 سانتی‌متر قد و ارتفاع اسپک ۳۵۴ سانتی متر عناوینی همچون قهرمانی کاپ اروپا 2021/22، چلنج کاپ  2018/19، سوپر کاپ ایتالیا  2021/22 و جام حذفی جمهوری چک 2015/16 را در کارنامه افتخارات خود دارد.

,

تیم مقاومت شهداب یزد روز شنبه 24 اردیبهشت ساعت 19 در نخستین دیدار خود به مصاف تیم اربیل عراق خواهد رفت.

,

 

,

*ابراز خوشحالی پرین از بازی مقابل تماشاگران ایرانی

, *ابراز خوشحالی پرین از بازی مقابل تماشاگران ایرانی,

جان‌گردن پرین که 10 سال عضو تیم ملی کانادا بوده و کاپیتان این تیم است، از حضور در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا ابراز خرسندی کرد و گفت: خوشحالم که برای اولین بار حضور در این رقابت‌ها را تجربه می‌کنم.

,

وی با بیان این که به عنوان بازیکن تیم ملی کانادا، بازی‌های بسیاری را مقابل تیم ملی ایران انجام داده‌، تصریح کرد: بازیکنان ایران را می‌شناسم و حضور در تیم شهداب و بازی در ایران تجربه خوبی است. خوشحالم که قرار است در این سالن بزرگ و مقابل تماشاگران ایرانی بازی کنم.

,

جان گردن پرین دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال  کانادا و باشگاه «لوکوموتیو روسیه» چندی پیش با عقد قراردادی رسمی برای حضور در رقابت های جام باشگاه های آسیا به عضویت تیم والیبال مقاومت شهداب یزد درآمد.

,

 

,

*طلوع‌کیان: مردم یک هفته داغ والیبالی را تجربه خواهند کرد

, *طلوع‌کیان: مردم یک هفته داغ والیبالی را تجربه خواهند کرد,

علیرضا طلوع کیان سرمربی تیم مقاومت شهداب یزد کیفیت مسابقات باشگاه‌های مردان آسیا را بالا پیش بینی و ارزیابی کرد و گفت: مردم یک هفته داغ والیبالی را تجربه خواهند کرد.

, .,

 علیرضا طلوع کیان ضمن اعلام آمادگی تیمش برای حضور در رقابت‌های قهرمانی باشگاه های مردان آسیا، اظهار کرد: تیم مقاومت شهداب یزد قهرمان باشگاه‌های ایران شد و سهمیه حضور در رقابت‌های آسیا را به دست آورد. تمرینات تیم شهداب را از فروردین ماه آغاز کردیم و در حال حاضر آماده شروع مسابقات هستیم.

, .,

وی با بیان این که حضور در رقابت‌های باشگاه‌های مردان آسیا اولین تجربه شهداب در مسابقات بین المللی رسمی است افزود: امیدوارم با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته شاهد بهترین عملکرد بازیکنان باشیم و علاوه بر نتیجه خوب، مردم هم از تماشای این بازی‌ها لذت ببرند.

, .,

طلوع‌کیان ادامه داد: رقابت‌های باشگاه‌های مردان آسیا سطح قابل قبولی دارد و با توجه به حضور بازیکنان خارجی و باتجربه در این دوره از رقابت‌ها، مردم شاهد یک هفته داغ والیبالی خواهند بود.

, .,

سرمربی تیم شهداب در پایان ابراز امیداوری کرد که برگزاری رقابت‌های آسیایی در ایران به نفع والیبال بوده و تجربه خوبی برای بازیکنان حاضر در آن به همراه داشته باشد.

, .,

 

,

*مهدوی: بازی‌های جذابی در پیش است

, *مهدوی: بازی‌های جذابی در پیش است,

مهدی مهدوی کاپیتان تیم والیبال مقاومت شهداب یزد گفت: با توجه به حضور بازیکنان شاخص در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا و حضور تماشاگران، بازی‌های جذابی پیش رو داریم.

,

مهدی مهدوی درباره آمادگی‌ تیم مقاومت شهداب یزد برای حضور در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا گفت: از دهم فروردین تمرینات خود را آغاز کردیم و آماده برای شروع بازی‌ها هستیم.

,

وی با تاکید بر این که تیم‌های قزاقستان، پیکان و ژاپن با توجه به جذب بازیکنان خارجی رقبای اصلی شهداب هستند، تصریح کرد: مسابقات باشگاه‌های آسیا هر ساله برگزار می شود و تیم های باشگاهی انگیزه بسیاری برای حضور در این مسابقات دارند و تلاش می کنند که در کشور خود قهرمان شوند تا اجازه حضور در این رقابت‌ها را بیابند. تیم شهداب هم با قهرمانی در ایران سهمیه حضور در رقابت‌های آسیایی را به دست آورد.

,

کاپیتان تیم والیبال مقاومت شهداب یزد افزود: درست است که اولین دوره حضور شهداب در این مسابقات است اما بسیاری از بازیکنان شهداب باتجربه هستند و مسلما بازی های جذابی را شاهد خواهیم بود.

,

مهدوی با بیان این که تیم‌های حاضر در رقابت‌های باشگاه‌های مردان آسیا امسال تقویت شده هستند و بازیکنان به نامی را به خدمت گرفته‌اند، تصریح کرد: فکر می‌کنم افرادی که والیبال را دوست دارند از دیدن این مسابقات لذت می‌برند و شاهد بازی‌های جذابی خواهند بود.

,

 

,

*گربنیکوف: استرس نخستین بازی را داریم

, *گربنیکوف: استرس نخستین بازی را داریم,

نخستین تمرین تیم تاراز در سالن اصلی (۱۲ هزار نفری) رقابت‌های باشگاه‌های آسیا ظهر امروز (جمعه 23 اردیبهشت) با سرمربی‌گری بوریس گربنیکوف انجام شد.

,

سرمربی تیم تاراز قزاقستان با بیان اینکه در نخستین بازی قهرمانی باشگاه های مردان آسیا به مصاف الریان قطر می رویم، گفت: استرس داریم چرا که تیمی قوی است و شروع سختی پیش رو داریم.

,

سرمربی روس تیم تاراز با اشاره به این که تمرینات بسیاری برای حضور در این دوره از مسابقات داشته‌اند، گفت: اگرچه آماده این مسابقات هستیم اما برای بازی برابر قطر استرس داریم چون یک تیم قوی است و بازی با این تیم تجربه خوبی برای ما محسوب می‌شود.

,

وی با اشاره به کیفیت بالای سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تصریح کرد: این سالن تجهیزات و امکانات خوبی دارد و برای ویدیوچک از دوربین‌های کوچکی استفاده می‌شود که خیلی مناسب است.

,

گربنیکوف که تجربه حضور در رقابت‌های بین‌المللی در کشورهای عربستان سعودی، تونس و… را در کارنامه مربیگری خود دارد، در خصوص میزبانی ایران گفت: پیش از این در ایران و رقابت‌های این چنینی حضور داشتم.ا مدیریت دکتر داورزنی در فدراسیون والیبال ایران بسیار عالی است و این دوره از مسابقات کیفیت بالایی دارد.

,

وی با بیان تاکید بر این که سطح این دوره از بازی‌های باشگاه‌های مردان آسیا بسیار بالاست، اظهار کرد: حدود 4 تیم از جمله تیم‌های ایرانی در این دوره حضور دارند که قوی هستند و بازیکنان بزرگی چون سیمون روبرتلندی، نیمیر عبدالعزیز، اروین انگاپت و… را به خدمت گرفته‌اند. به همین دلیل نتیجه بازی ها قابل پیش بینی نیست چون بازیکنان بزرگ جهان حضور دارند.

,

گربنیکوف در پاسخ به پرسشی درباره این که آیا تمایلی به حضور پسرش که یکی از ستاره‌های تیم ملی فرانسه است، در این رقابت‌های سخت داشته، گفت: براساس قوانین اف آی وی بی، در انتخاب بازیکن محدودیت داشتیم و پسر من در تیم ملی فرانسه لیبرو است. اگر او را انتخاب می‌کردم سه بازیکن در پوزیشین‌های دیگر را از دست می‌دادم. به همین دلیل با وجود علاقه‌ام جنیا گربنیکوف در این رقابت‌ها حضور ندارد.

,

 

,

*موزرسکی: با فرهاد ظریف عکس یادگاری دارم

, *موزرسکی: با فرهاد ظریف عکس یادگاری دارم,

پشت‌خط زن تیم سانتوری سانبردز از تلاش تیمش برای حضور قدرتمند در رقابت‌های باشگاه‌های مردان آسیا خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم بهترین خودمان را به نمایش بگذاریم.

,

دیمیتری موزرسکی که تاکنون عنوان های جهانی بسیاری از جمله بهترین مدافع روی تور لیگ ملت‌ها ۲۰۱۸ را کسب کرده است، درباره حضورش در مسابقات باشگاه‌های آسیا اظهار کرد: من تجربه حضور در رقابت‌های بسیاری را دارم اما این نخستین باری است که در مسابقات باشگاه‌های مردان آسیا حضور دارم.

,

وی با بیان اینکه از تیم‌ها شرکت کننده در این رقابت ها شناخت کافی ندارد، تصریح کرد: باید بازی کنیم تا از نزدیک متوجه کیفیت بازی‌ها شوم اما آنچه اهمیت دارد این است که ما تلاش می‌کنیم بهترین جایگاه و بیشترین تلاش را برای رسیدن به اهداف داشته باشیم و بهترین خودمان را به نمایش بگذاریم.

,

وی با اشاره به تیم‌های قدرتمندی که در این دوره از رقابت‌ها شرکت کرده‌اند، تصریح کرد: کسب جایگاه اول در این مسابقات ممکن است برای تیم سانتوری کمی دشوار باشد اما می‌توانیم برای کسب جایگاه مناسب میان مدعیان تلاش کنیم.

,

بلندقامت‌ترین بازیکن رقابت‌های باشگاه‌های مردان آسیا در خصوص شناختش از والیبال ایران عنوان کرد: برخی بازیکنان روس تبار که به ایران آمدند از بازی بازیکنان ایرانی برای ما تعریف کردند اما اطلاعات واضح و مشخصی از این بازیکنان ندارم. تنها برخی از اعضای تیم ملی والیبال ایران مانند سعید معروف، سید محمد موسوی، میلاد عبادی پور و امیر غفور را می‌شناسم و با فرهاد ظریف لیبروی کوتاه قامت سابق تیم ملی ایران عکس یادگاری دارم.

,

 

,

*اهمیت عملکرد داوران محلی از نگاه فیروزی

, *اهمیت عملکرد داوران محلی از نگاه فیروزی,

ابراهیم فیروزی مسئول داوران محلی (ایرانی) مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا گفت: تلاش می‌کنیم با کمترین اشتباهات داوری سهم موثری در گرفتن میزبانی مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان داشته باشیم.

,

ابراهیم فیروزی رئیس کمیته داوران فدراسیون والیبال و مسئول داوران محلی (ایرانی) مسابقات باشگاه‌های مردان آسیا 2022 درباره اقدامات صورت گرفته در زمینه داوری افزود: 25 نفر داور خط نگه‌دار و منشی میز خانم و آقا برای این مسابقات پیش‌بینی کرده‌ایم و جلسه هماهنگی نهایی با این داوران با حضور بهروز جعفری مسئول داوران خط نگه‌دار و شفیقه احدی مسئول منشی ها برگزار شد.

,

وی با بیان اینکه در این جلسه درخصوص اهمیت کار، نظم، انضباط و عملکرد فنی داوران و نقش آن ها در میزبانی شایسته مسابقات صحبت کردیم، افزود: به دلیل جایگاهی که فدراسیون والیبال ایران دارد، انتظارات بالایی از این فدراسیون به عنوان میزبان وجود دارد به همین دلیل تلاش کردیم بهترین داوران ایران را برای داوری مسابقات باشگاه‌های مردان آسیا انتخاب کنیم. اکثر این داوران ملی هستند و در مسابقات مختلف امتحانات لازم را پس داده و جایگاه خوبی دارند.

,

فیروزی با تاکید بر اهمیت این دوره از مسابقات تصریح کرد: باید در چیدمان داوران دقت کنیم. در این دوره بازیکنان خارج از آسیا هم حضور دارند و سطح مسابقات بسیار بالاست. امیدواریم با این جلسات هماهنگی و عملکردی که از داوران داخلی سراغ داریم، با کمترین اشتباهات داوری در این مسابقات حضور داشته باشیم.

,

وی با اشاره به حضور ایرانیانی چون محمد شاهمیری در کمیته داوران این مسابقات گفت: با حضور این عزیزان مسوولیت ما دو چندان می شود و وظیفه داریم در راستای ارتقای والیبال و آبروداری برای فدراسیون تلاش کنیم و نشان دهیم که ایران جایگاه بسیار ارزنده ای در میزبانی مسابقات دارد. مسلما برگزاری خوب این مسابقات می تواند میزبانی مسابقات جهانی را هم برای کشورمان به بار بیاورد.

,

جلسه هماهنگی داوران محلی بیست و دومین دوره مسابقات باشگاه‌های مردان آسیا ظهر امروز ( جمعه 23 اردیبهشت) در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد.

,

رئیس فدراسیون والیبال ایران در نشست آشنایی با اعضای کمیته کنترل مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا که روز چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت برگزار شد از درخواست کشورمان برای میزبانی مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان سال ۲۰۲۲ خبر داد.

,

 

,

*ریستوسکی: بازی درکنار بزرگان والیبال جهان افتخار بزرگی است

زارکو ریستوسکی سرمربی تیم الریان قطر که هدایت تیم الریان قطر را برعهده دارد، درباره حضور در بیست و دومین رقابت‌های باشگاه‌های مردان آسیا که از فردا (شنبه 24 اردیبهشت) آغاز می‌شود، گفت: افتخار بزرگی است که در مسابقات در کنار بزرگان والیبال جهان بازی می‌کنیم. امیدوارم بتوانیم از تمام انرژی خود استفاده کنیم و عملکرد خوبی از خود نشان دهیم.

وی بازی در کنار بزرگان والیبال جهان را در رقابت‌های باشگاه‌های مردان آسیا افتخار بزرگی دانست و افزود: برای آماده‌سازی تیم بسیار تلاش کردیم اما متاسفانه به این دلیل که بازی‌های لیگ قطر قرار است به زودی برگزار شود نتواتستیم از تمامی بازیکنان استفاده کنیم. در حال حاضر بازیکنان از آمادگی بدنی بالایی برخوردار هستند البته متاسفانه یکی از بهترین بازیکنان مان را به دلیل مصدومیت از دست دادیم اما از آمادگی تیم راضی هستم و امیدوارم تا پایان مسابقات هیچ‌یک آسیب جدی نبینند.

ریستوسکی با بیان این که تیم‌های ایرانی که در این دوره از رقابت‌های باشگاه‌های آسیا حضور دارند از تیم‌های بزرگ آسیا هستند، تصریح کرد: شهداب یزد و پیکان بازیکنان بزرگی دارند و کیفیت بازی‌ها بالا خواهد بود. احترام بسیاری برای همه تیم‌های گروهمان و گروه‌های دیگر قائل هستم. تمامی تیم‌ها امکان صعود به مراحل بعدی را دارند و ما قرار است در تمامی بازی‌ها آمادگی خود را حفظ کرده و تلاش کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد که در نخستین بازی خود بتوانند تیم قزاقستان را شکست دهد و گفت: برنامه‌ریزی‌های بسیاری انجام دادیم تا بتوانیم بازی اول را مقابل قزاقستان به خوبی پشت سر بگذاریم تا شروع خوبی در این رقابت‌ها داشته باشیم. بازی اول بسیار مهم است و اگر بتوانیم برنده این بازی باشیم در ادامه هم می توانیم امید بیشتری به موفقیت داشته باشیم.

سرمربی تیم الریان با تاکید بر این که سالن آزادی حرفه‌ای و مناسب است، افزود: عوامل اجرایی کار خود را به خوبی انجام می‌دهند ما هم همه تلاشمان را می کنیم که بهترین عملکردمان را نشان دهیم.

, *ریستوسکی: بازی درکنار بزرگان والیبال جهان افتخار بزرگی است ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

,

 

,


 

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه