اخبار داغ

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان:

معاندان و رانت‌خواران به دنبال شایعه و تشویش اذهان عمومی هستند/ برخورد قاطعانه با مخلان امنیت

معاندان و رانت‌خواران به دنبال شایعه و تشویش اذهان عمومی هستند/ برخورد قاطعانه با مخلان امنیت
ستاری با بیان اینکه برخورد قاطعانه با مخلان امنیت در دستور کار است، گفت: معاندان و رانت‌خواران به دنبال شایعه و تشویش اذهان عمومی هستند و با مخلان امنیت بدون مماشات برخورد می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهرام ستاری در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: طرح اقتصادی دولت سیزدهم به عنوان هدفمند کردن یارانه ها آغاز شده و همانگونه که مردم در بخش سلامت و واکسیناسیون کرونا همکاری کردند و به مرحله خوبی رسیدیم، امروز لازم است که در انقلاب اقتصادی که قطعا آثار خوبی برای سفره مردم و اقتصاد دارد، همراهی نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: در بحث مردمی سازی یارانه ها و توزیع عادلانه، دست برخی از سودجویان قطع می شود، افرادی که از پرتو ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی تاکنون میلیاردها تومان به جیب زده اند و به جای تقویت سفره های مردم، جیب های خود را تقویت کرده اند.

,

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان تصریح کرد: با اجرای این طرح، افرادی فرصت طلب که دستشان کوتاه می شود، اقدام به شایعه سازی و تخریب و تشویش اذهان عمومی هستند که قطعا با این افراد به شدت برخورد می شود.

,

ستاری گفت: افرادی که به دنبال این هستند که امنیت را خدشه دار کنند و همچنین کسانی که در بازار اخلال و مشکلاتی ایجاد کنند به عنوان مخلان امنیت و مخلان اقتصادی مورد برخورد جدی قرار می گیرند و در این راستا مماشاتی نداریم.

,

وی بیان کرد: منافقان، رانت خواران و معاندان سعی دارند تا از این فرصت استفاده کنند و امنیت را خدشه دار کنند که با این افراد برخورد خواهد شد.

,

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: ذخیره کالای اساسی در بازار وجود دارد و جای هیچگونه نگرانی نیست و به همه فرمانداران دستور داده شده که با اخلالگران امنیت و اقتصاد به شدت برخورد شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه