اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه خبر داد؛

اجرای ۳۴۵ طرح آبرسانی روستایی با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان در استان کرمانشاه

اجرای ۳۴۵ طرح آبرسانی روستایی با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان در استان کرمانشاه
فرزاد دوستوندی گفت: برای ۳۴۵ پروژه آبرسانی در سطح روستاهای استان کرمانشاه اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرزاد دوستوندی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، به برنامه آبرسانی بسیج سازندگی به ۳۴۵ روستا در استان کرمانشاه طی ۳۰ ماه اشاره کرد و بیان داشت: بر این اساس قراردادی توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) با وزارت نیرو منعقد شده است‌.

دوستوندی خاطر نشان کرد: از این میزان، آبرسانی به ۱۳۲ روستا توسط بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه و ۱۸۲ روستا توسط قرارگاه نجف اشرف صورت می گیرد.

وی خاطر نشان‌کرد: برای این ۳۴۵ پروژه آبرسانی اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

دوستوندی با بیان اینکه حدود ۲ ماه پیش پروژه آبرسانی به مجتمع امام علی از توابع هلشی را استارت زدیم، گفت: پس از اجرای عملیات آبرسانی در مجتمع امام علی(ع)  بالغ بر ۲۱ روستا از نعمت آب برخودار خواهند شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: آبرسانی به ۵ روستای قلعه سلیمان خان و ۱۸ روستای هفت آشیان نیز در حاد حاضر در دست اقدام است که به زودی کار آن به پایان خواهد رسید.

وی همچنین گفت: عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع آوای سنقر، تراب اسلام آبادغرب و روستاهای صحنه را را در دستور کار داریم که در هفته های آتی عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

دوستوندی از احداث مخزن، احداث ایستگاه پمپاژ، خط انتقال گالوانیزه و پلی اتیلن به عنوان دیگر پروژه های در دست اقدام‌ بسیج سازندگی نام برد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه