اخبار داغ

استقلال صفر - آلومینیوم صفر؛

لیگ برتر فوتبال| استقلال؛ یک‌قدم نزدیک‌تر به جام طلایی/ بازی بدون ریسک آبی‌ها برای جلوگیری از اولین شکست

لیگ برتر فوتبال| استقلال؛ یک‌قدم نزدیک‌تر به جام طلایی/ بازی بدون ریسک آبی‌ها برای جلوگیری از اولین شکست
دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و آلومینیوم با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم‌های فوتبال استقلال و آلومینیوم در چارچوب آخرین دیدار هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت ۲۱:۱۵ امشب، پنج‌شنبه - ۲۹ اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه آزادی با حضور تماشاگران به مصاف یک‌دیگر رفتند.

,

این بازی به علت مسجل شدن قهرمانی آبی‌ها پیش از این برای استقلال اهمیت چندانی نداشت اما رویارویی تفکرات فرهاد مجیدی با هم‌تیمی سابقش در استقلال و تیم ملی یعنی سیدمهدی رحمتی در قامت دو سرمربی جوان و نسل جدید، بر شدت اهمیت و تنش‌های حساس این بازی تاثیر زیادی داشت.

,

از نکات جالب ابتدای این مسابقه، این بود که اعضای تیم فوتبال آلومینیوم به نشانه احترام برای قهرمانی تیم فوتبال استقلال، برای پسران آبی در بدو ورود به زمین تونل افتخار زدند که نظیرش تاکنون در فوتبال ایران وجود نداشته و با تاسی از فوتبال روز اروپا اتفاق افتاده.

,

در نیمه نخست دو تیم به شکل پایاپای سعی در مدیریت بازی داشتند و آبی‌ها هم چندان رغبتی به ریسک نداشتند. این تفکر در نیمه دوم هم ادامه یافت و علی‌رغم چند موقعیت نیمه‌کاره و نه‌چندان حساس توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا استقلال باز هم بدون شکست باقی بماند و به رکورد رویایی‌اش نزدیک‌تر شود.

,

استقلال صفر
گل:

, استقلال صفر, استقلال صفر,
,

آلومینیوم صفر
گل:

, آلومینیوم صفر, آلومینیوم صفر,
,
ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، صالح حردانی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، ابوالفضل جلالی، مهدی مهدی‌پور، سعید مهری، جعفر سلمانی، کوین یامگا، امیرحسین حسین‌زاده و آرمان رمضانی.
,
ترکیب آلومینیوم: حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان‌زاده، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، پوریا آریاکیا، مصطفی احمدی، امیر نوری، امیرحسین کریمی، اسماعیل شریفات، محمد علی‌نژاد و محمدرضا آزادی.
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه