اخبار داغ

معاون امورعمرانی استانداری یزد خبرداد؛

پیشرو بودن استان یزد در زمینه اجرای طرح نهضت ملی مسکن

پیشرو بودن استان یزد در زمینه اجرای طرح نهضت ملی مسکن
ابوالحسینی معاون امور عمرانی استانداری یزد گفت:تاکنون ۱۶هزارو ۸۰۹ نفر از افراد ثبت نامی در طرح نهضت ملی مسکن استان یزد تائید نهایی شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد جواد ابوالحسینی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با بیان اینکه استان یزد جز استانهای پیشرو در زمینه اجرای طرح نهضت ملی مسکن است اظهار داشت: در طرح نهضت ملی مسکن استان یزد در مجموع ۱۰۷هزار۳۹۲نفر از یزدی ها ثبت نام که پس از پایش اولیه ۴۵هزارو۷۶۷نفر از متقاضیان ، حائز شرایط اولیه گردیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی ادامه داد:در مرحله بعد و براساس شرایط درنظر گرفته شده ۱۶هزارو۸۰۹نفر تا به امروز مورد تائید نهایی قرار گرفته اند که از این میان ۶هزارو۹۶۵نفر نیز واریز وجه نیز داشته اند.

,

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد با اشاره به اینکه زمین مورد نیاز برای تمام افراد متقاضی در این طرح در سطح استان فراهم شده تصریح کرد: تا امروز معادل ۱۰۲ درصد برنامه ابلاغی در این طرح برای استان یزد زمین تامین شده که ۲ درصد فراتر بوده و به عبارت دیگر زمین مورد نیاز همه متقاضیان ۴ ساله این طرح در استان یزد فراهم شده است.

,

وی ادامه داد: در طرح نهضت ملی مسکن استان یزد تا به امروز ۴۳سایت در نظرگرفته شده که۲۱سایت آن عملیات ساخت آن در حال انجام و ۲۳سایت دیگر نیز در آستانه آغاز عملیات اجرایی می باشد.

,

ابوالحسینی در ادامه از کسب رتبه سوم کشوری یزد در پیشرفت همه شاخص‌های مورد نظر طرح نهضت ملی مسکن خبرداد و افزود: سازه‌های یزد در بحث فونداسیون رتبه چهارم، سفت کاری رتبه پنجم و در اسکلت و سقف و نازک کاری رتبه ششم را کسب کرده است.

,

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد با اشاره به اینکه ۶هزارو۶۸۷واحد اقدامات اجرایی آن در سطح استان آغاز شده تصریح کرد: نظر استان در زمینه طرح نهضت ملی مسکن فراهم کردن یک مسکن پایدار برای خانوارها بوده است که به همین علت در ۲۰ شهر از ۲۴ شهر استان ساخت‌وساز به صورت ویلایی تک واحدی انجام شده تا به این شکل امکان توسعه آن در آینده هم وجود برای متقاضیان وجود داشته باشد.

,

ابوالحسینی در پایان خاطرنشان کرد: تلاش مدیران و تمام کارگزاران طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان یزد بر تسریع فرایند و کاهش هزینه ها می باشد که تا به این شکل بتوانیم هرچه سریعتر واحدهای در نظر گرفته شده را به متقاضیان تحویل داده و شاهد خانه دار شدن تعداد قابل توجهی از شهروندان نجیب یزدی باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه