اخبار داغ

رئیس بسیج طلاب استان یزد:

۲۰ عنوان کتاب با محوریت نقش روحانیت در دفاع مقدس تالیف شد

۲۰ عنوان کتاب با محوریت نقش روحانیت در دفاع مقدس تالیف شد
قره چاهی، رئیس بسیج طلاب استان یزد گفت: همایش بزرگ «تبلیغ در دفاع مقدس» با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی قره چاهی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به برگزاری کنگره ملی ۴ هزار شهید روحانی که قرار است چهارم خرداد ماه در قم برگزار شود، اظهار داشت: این کنگره با دو هدف مهم سرکشی به خانواده معظم شهدا و برگزاری نمایشگاهی به همین منظور در قم برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی عنوان کرد: تاکنون با ۶۸ خانواده شهید روحانی استان یزد دیدار داشتیم و سرکشی به خانواده های باقیمانده نیز به بعد از کنگره موکول شده است.

,

قره چاهی با اشاره به اینکه نمایشگاه در ۳۰ اردیبهشت در مصلی نماز جمعه قم افتتاح شده و تا هشتم خرداد ماه دایر است، افزود: در این نمایشگاه علاوه بر برگزاری یادمان شهدا، تصاویری از شهدای روحانی به نمایش درآمده و استانهای مختلف در برگزاری آن مشارکت دارند.

,

وی بیان کرد: بخشی از این نمایشگاه به علمای یزد که در دوران دفاع مقدس در جبهه ها حضور داشتند، اختصاص یافته و تصاویر آنها برای آشنایی بیشتر مردم به نمایش گذاشته شده است.

,

قره چاهی همچنین با اشاره به برگزاری کنگره ۴ هزار شهید روحانی در روز چهارم خردادماه در استان قم بیان کرد: پس از برگزاری کنگره نیز در استان یزد برنامه های متعددی برگزار خواهد شد و تلاش شده این برنامه ها متوقف به فضای کنگره نباشد.

,

رئیس بسیج طلاب استان یزد افزود: برگزاری یادواره شهدا در شهریور ماه و برگزاری همایشی بزرگ تحت عنوان تبلیغ در دفاع مقدس با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد از جمله این برنامه ها خواهد بود.

,

وی با اشاره به رونمایی از دو مستند ساخته شده با همکاری صدا و سیما، افزود: تاکنون ۲۰ عنوان کتاب با محوریت نقش روحانیت در دفاع مقدس تالیف شده که این آثار به طور قطع افزایش خواهد یافت.

,

قره چاهی عنوان کرد: استان یز در مجموع ۱۳۴ شهید روحانی دارد که شهید محمدتقی بافقی شهید شاخص استان و کشور است که بر اثر شکنجه های رضا شاه به شهادت رسید همچنین شهیدان حبیبیان و محمدحسن دهقانی، شهدای گرانقدری هستند که امسال شناخته شده اند و به جمع شهیدان استان اضافه شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه