اخبار داغ

بانوی امدادگر ۸ سال دفاع مقدس:

بانوان خرمشهری تا پای جان از شهرشان دفاع کردند/ مادران امروز باید با فرزندآوری ادامه دهنده نسل ایثار و شهادت باشند

بانوان خرمشهری تا پای جان از شهرشان دفاع کردند/ مادران امروز باید با فرزندآوری ادامه دهنده نسل ایثار و شهادت باشند
مرضیه قدسی گفت: بانوان خرمشهر ذره ای ترس به دل راه ندادند و امنیت خود را حفظ کرده و تا پای جان از شهرشان دفاع کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرضیه قدسی مدرس دانشگاه و از نیروهای امدادی ۸ سال دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: زنان جنوب کشور، در دوران جنگ به دنبال قهرمان بازی و بازارگرمی نبودند و تنها دغدغه شان حفظ خانه، زندگی و شهرشان بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادمه داد: بانوان خرمشهر ذره ای ترس به دل راه ندادند و امنیت خود را حفظ کرده و تا پای جان از شهرشان دفاع کردند.
,
 
,
قدسی افزود: اگر تمام آثار سینمایی فتح خرمشهر را دیده باشید، آنها ذره از عظمت جنگ در خونین شهر را به نمایش می گذارند.
,
 
,
این رزمنده تصریح کرد: در واقعه خرمشهر، مادری سه فرزند پسرش را تقدیم کشور کرد، اما فردای روز شهادت عزیزانش با اسلحه در میدان نبرد حاضر شد.
,
 
,
قدسی با بیان اینکه امروز نیز کشور برای نبرد نرم دشمن به روحیه شهادت طلبی، ایثار و شهادت نیاز دارد، ادامه داد: مادران امروز باید با فرزندآوری ادامه دار این نسل باشند، زیرا دشمن با تهدید نرم درصدد از بین بردن نهاد خانواده و جمعیت به عنوان محرکه توسعه کشور است.
,
 
,
وی با بیان اینکه مادران خرمشهر نقش بی بدیلی در حماسه خونین شهر داشتند، گفت: اگر روحیه ایثار و شهادت نبود، ایستادگی و مقاومت حاصل نمی شد، این روحیه بانوان بود که پیروزی و حفظ سرزمین را رقم زد.
,
 
,
قدسی ادامه داد: زنان جنگ ضمن خانه داری، روحیه مقاومت خود را حفظ کردند و ذره ای ناامیدی به دل راه ندادند، اگر روحیه امید و پیروزی نبود، مادر باردار، همسر خود را راهی صحنه نبرد نمی کرد.
,
 
,
قدسی در خاتمه خاطرنشان کرد: فتح خرمشهر از دیدگاه بانوان خوزستانی، ماندگارترین واقعه جنگ است که با وجود سختی با پیروزی، شیرین ترین مقاومت و ایستادگی در تاریخ اقتدار ایران را رقم زد.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه