اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف مرکز استان یزد مطرح کرد

مالیات باید از درآمد پرداخت شود نه از جیب کسبه/ درخواست تعویق یک ساله قانون وصول مالیات

مالیات باید از درآمد پرداخت شود نه از جیب کسبه/ درخواست تعویق یک ساله قانون وصول مالیات
حسنی رئیس اتاق اصناف مرکز استان یزد قانونمند بودن کسبه و بازاریان یزدی برای پرداخت مالیات بر اساس درآمد و نه از درآمدی که کسب نکرده اند، تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا حسنی در گفتگو با یزدرسا با اشاره به دستورالعمل وصول مالیاتی گفت: مالیاتی که از کسبه دریافت می شود باید بر اساس درآمد باشد نه اینکه بازاری از دخل مغازه، جیب خود یا از اصل سرمایه مالیات برای درآمدی که کسب نکرده، بپردازد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی تاکید کرد: بازاریان تازه دوره دوساله کرونا، این سالهای سخت و بدون درآمد و بی رونقی بازار را پشت سر گذاشتند و هنوز از این بحران کمر راست نکرده اند و بازار هنوز جان نگرفته است که یک باره با دستور العمل وصول مالیاتی مواجه شدند.

,

رئیس اتاق اصناف مرکز استان یزد بااشاره به پیگیری‌های قانونی برای حمایت از اصناف در خصوص پرداخت مالیات اظهار کرد: درخواستی جهت تعویق یک ساله قانون وصول مالیات ١٤٠٠ با ملاک دستگاه‌های کارت خوان توسط نمایندگان اصناف به مجلس ارائه شده که امیدواریم نمایندگان مجلس با درخواست اصناف کشور موافقت کنند.

,

حسنی تأکید کرد: تعامل خوبی بین اداره کل امور مالیاتی و اتاق اصناف یزد وجود دارد و مدیرکل امور مالیاتی استان و کارشناسان این اداره آماده پاسخگویی به سوالات و رفع ابهامات بازاریان در صورت نیاز هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه