اخبار داغ

نماینده سابق مجلس:

تغییر خدمات «بیمارمحوری» به «پزشک‌محوری» در دولت یازدهم

تغییر خدمات «بیمارمحوری» به «پزشک‌محوری» در دولت یازدهم
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: در مجلس هشتم بیمه‌ها را بر اساس بیمارمحوری طراحی کردیم و متأسفانه دولت یازدهم آن را به پزشک‌محوری تغییر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی مقدسی، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران‌نیوز با تبیین دستاوردهای اجتماعی دولت‌ها در مسیر افق ۱۴۰۴ اظهار کرد: اهداف روشن و مبرهنی پیش روی دولت‌های مختلف قرار داده شد و در ابعاد فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی دستاوردهایی حاصل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران‌نیوز,
وی اضافه کرد: در سند چشم‌انداز ۱۴۰۴ اهداف مدنظر مقام معظم رهبری و انتظارات ایشان ترسیم شده و در صورتی که دستگاه‌های ذیربط توجه بیشتری به هر کدام از این ابعاد داشتند حال به وضع مطلوب مدنظر امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری دست یافته بودیم.
,
 
,
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بر اساس سند چشم‌انداز ۱۴۰۱۴ شعاع تلألو جامعه ایرانی دستیابی به پیشرفت بوده تا چشم مستضعفان دنیا و حتی دشمنان را به خود خیره کند.
,
 
,
مقدسی با بیان اینکه کاستی‌هایی در راستای تحقق چشم‌انداز ۱۴۰۴ از سوی برخی دولتمردان و مسئولان صورت گرفت، یادآور شد: در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی باید دولتمردان تلاش و همت بیشتری می‌داشتند و از لحاظ اقتصادی نیز توجه به اقشار کم‌درآمد و پوشش این خانوار تحت بیمه‌های درمانی گام‌های موثری برداشته شد.
,
 
,
وی متذکر شد: در مجلس هشتم بیمه‌های فراگیر تأمین اجتماعی را همه‌گیر کردیم و افرادی که هیچ‌گونه پوششی نداشتند زیرپوشش بیمه‌های درمانی بردیم و این در راستای اهداف افق ۱۴۰۴ بود.
,
 
,
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی تبیین کرد: به سرانجام رساندن بیمه کارگران ساختمانی، بیمه عشایر، بیمه کشاورزان گام‌های مثبتی بود که در راستای تحقق افق ۱۴۰۴ برداشته شد.
,
 
,
مقدسی عنوان کرد: همچنین نزدیک به ۷ میلیون نفر که از کارافتاده بودند تحت بیمه‌های از کارافتادگی قرار گرفتند و هزینه از روی دوش مردم برداشته شد و این اقداماتی بود که انجام شد.
,
 
,
رئیس اسبق کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در مجلس هشتم بیمه‌ها را براساس بیمارمحوری طراحی کردیم و متأسفانه دولت یازدهم آن را به پزشک‌محوری تغییر داد و اکنون به انتظارتی که مقام معظم رهبری در حوزه درمان دارند دست پیدا نکرده‌ایم و با وجود تمامی توفیقات هنوز با ایده‌آل فاصله داریم و این نیاز به عزم تخصصی و دلسوزانه دارد که باید قوای سه‌گانه به صورت منسجم وارد شوند و مسائل اجتماعی را به حداقل برسانند.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه