اخبار داغ

اعلام برنامه های انجمن صنعت ورزش و کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار تجهیزات ورزشی

برنامه ریزی برای تاسیس شهرک‌های صنعت ورزش/ تولید تراکت‌های هوش‌مند فوتبال

برنامه ریزی برای تاسیس شهرک‌های صنعت ورزش/ تولید تراکت‌های هوش‌مند فوتبال
برنامه های انجمن صنعت ورزش و کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار تجهیزات ورزشی اعلام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نشست خبری اعلام برنامه‌های انجمن صنعت ورزش و کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار تجهیزات ورزشی؛ امروز در محل وزارت ورزش و جوانان با حضور نماینده مرکز مشارکت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری وزارت ورزش و جوانان صورت گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در ابتدای این نشست نماینده مرکز مشارکت‌ها به اظهارنظر پیرامون مسائل بی‌کاری، توسعه فعالیت‌های اقتصادی در صنعت ورزش، نحوه برون‌رفت از مشکلات این‌چنینی و راه‌های گام برداشتن در مسیر نظام پرداخت.

,

حسن محمدلو، رئیس انجمن ضمن ارائه برنامه‌ها و اهداف انجمن اظهار داشت: درصدد تاسیس شهرک‌های صنعت ورزش و پرداخت تسهیلات به تولیدکننده‌ها هستیم و ساختاری را هم در وزارت صمت ایجاد کرده‌ایم. هدف‌مان پیشرفت و توسعه صنعت ورزش در منطقه بوده و عزم تولیدکنندگان برای این مسئله جزم شده. تولیدکننده‌ای هم داشته‌ایم که استانداردهایش را آمریکا هم تایید کرده و به عربستان فروش داشته.

,

وی در ادامه بیان داشت: در فراخوان ما همه خانواده صنعت ورزش دست‌اندرکار هستند تا ثبت‌نام‌ها صورت بگیرد و پتانسیل‌ها برای تولید ناخالص داخلی بررسی شود. سهم‌مان از GDP بالا نیست و حدود ۰.۶ درصد بوده. باید صادرات‌مان را توسعه بدهیم و کانون هماهنگی صنعت، دانش و بازار را با کمک کانون علمی ریاست‌جمهوری راه‌اندازی کنیم.

, GDP,

محمدلو درباره استارت‌آپ‌ها عنوان داشت: مرجعی برای حمایت مادی و معنوی از این حوزه نبوده که با حضورمان، به پشتیبانی از حوزه دانش‌بنیان شدن صنعت ورزش خواهیم پرداخت. تامین اقلام موردنیاز ورزشی نهادها و وزارت‌خانه‌ها را هم در دستورکار قرار داده‌ایم. درخواست کرده‌ایم معاونت علمی مبحث حمایت‌های مالی را تحت‌نظر و انجام قرار بدهد.

,

رئیس انجمن صنعت ورزش تصریح داشت: هم‌گرایی باعث حضور عزیزان در نشست‌های تصمیم‌گیری می‌شود و استانداردمان نیز بالاتر خواهد رفت که به دستاوردهایی نظیر تراکت‌های هوش‌مند فوتبال می‌انجامد. تکنولوژی امروزه به کمک ورزش آمده و به کسب افتخارات کمک می‌کند. در هر ایونت هر حوزه حداقل ۲ تا ۵ رونمایی داشته‌ایم.

,

او همچنین خاطرنشان ساخت: موضوع سرمایه‌گذاری شرکت نمایشگاهی کیش و قطر انجام شده و دبیرخانه‌اش هم با کمک اتاق بازرگانی شکل گرفته. در نشست با معاونت سازمان منطقه آزاد کیش فراخوان نمایشگاه را زده‌ایم و امیدوارم میزبان شایسته و خوبی برای کشورمان باشیم. هم‌چنین در حال فعالیت برای رفع مسائل به‌وجود آمده ناشی از تبلیغات سو معاندین برای جلوگیری از میزبانی از تماشاگران جام‌جهانی در قطر هستیم.

,

محمدلو خاطرنشان کرد: در بحث نظارت بر تولیدکنندگان درخواستی برای استانداردسازی ارائه نشده و برخی برندها نیز با کمک استانداردهای بین‌المللی دست به تولید محصولات خود می‌زنند.

وی درباره معضل سیستم رادیویی برای داوران در لیگ برتر فوتبال گفت: درخصوص سیستم رادیویی چند شرکت خلاق وجود دارد که مهندسی معکوس کرده‌اند. البته باید متقاضی وجود داشته باشد و اگر ارتباطی شکل بگیرد ، یک نشست برگزار می‌کنیم تا این سیستم مورد بررسی از سوی متقاضیان قرار بگیرد.

,
,
,

سپس نماینده انجمن مردمی سربازان صلح نیز به بیان آرمان‌های دفاع مقدس تاکنون و تجلی آن در ورزش و صنعت پرداخت و صحبت‌هایی پیرامون مشارکت ورزش در کاهش خشونت جامعه و صلح ورزشی داشت.

,

در نهایت هم به ارائه برنامه‌های کنگره بدنسازی استان تهران پرداخته شد و تبیین امور آتی این کنگره طی ۲ روز ۲۱ و ۲۲ تیرماه صورت گرفت.

,

برای خواندن متن فایل اینجا را کلیک کنید.

, اینجا,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه