اخبار داغ

دومین برد مسی‌ها در اردوی پایتخت/ خیز نارنجی‌پوشان برای لیگ برتر فوتسال

دومین برد مسی‌ها در اردوی پایتخت/ خیز نارنجی‌پوشان برای لیگ برتر فوتسال
تیم فوتسال مس سونگون در دومین دیدار دوستانه خود در اردوی تهران با نتیجه قاطع از سد گربه سیاه خود گذشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، تیم فوتسال مس سونگون ورزقان که به منظور برپایی اردوی تدارکاتی راهی تهران شده است، روز گذشته (سه‌شنبه) در دومین دیدار دوستانه این اردو مقابل سن‌ایچ ساوه قرار گرفت و موفق شد با نتیجه قاطع سه بر صفر از سد حریف لیگ برتری و گربه سیاه خود بگذرد. گل‌های مس را در این دیدار بلال اسماعیلی (۲ بار) و فرهاد فخیم به ثمر رساندند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

«اللهوردی دهقانی» نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی و «محمدرضا کافی» مدیرعامل باشگاه مس سونگون میهمان ویژه این دیدار بودند که با حضور در اردوی مسی‌ها بازی این تیم با سن‌ایچ را از نزدیک نظاره کردند.

,

نارنجی‌پوشان فوتسال آذربایجان در نخستین بازی خود در اردوی تهران برابر مقاومت این شهر به برتری ۶ بر ۴ رسیده بودند. مس سونگون در دو دیدار دوستانه خود حریفانش را شکست داده و قرار است یک بازی دیگر نیز برگزار کند.

,

خیز مس سونگون برای لیگ برتر فوتسال

, خیز مس سونگون برای لیگ برتر فوتسال, خیز مس سونگون برای لیگ برتر فوتسال,

اسماعیل تقی‌پور، سرمربی مس سونگون پس از این بازی در خصوص اردوی تدارکاتی تیمش در تهران اظهار داشت: اردوی ما از اول هفته شروع شده و هدف ما از حضور در این اردو انجام بازی دوستانه بود. خوشبختانه دو بازی در این اردو برگزار کردیم و بازی سوم برای روز پنجشنبه برنامه‌ریزی شده است.

,

وی افزود: اولین حریف ما تیم دسته دومی مقاومت تهران بود که واقعاً تیم سرسخت و آماده‌ای بود. در گام دوم هم مقابل سن‌ایچ بازی کردیم که از تیم‌های شناخته شده لیگ برتر است. درکل بازی‌های خوبی داشتیم و تا به اینجای اردو به اهداف مدنظرمان رسیده‌ایم.

,

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان با اشاره به کیفیت این مسابقات گفت: ما سعی کردیم تا تیم را از لحاظ فشار بازی بالا و پایین کرده و میزان آمادگی بازیکنان را بسنجیم. بازی سوم ما برابر یاران شمسایی خواهد بود که ان‌شاءالله با انجام این دیدار برای حضور در لیگ خیز برمی‌داریم.

,

تقی‌پور در واکنش به قرعه مس سونگون در لیگ برتر فوتسال عنوان کرد: تیمی که مدعی قهرمانی است نباید برایش فرقی داشته باشد که در هفته اول با کدام تیم بازی می‌کند چون بالاخره با تمامی تیم‌ها بازی خواهیم کرد. با این حال روی کاغذ قرعه خوبی نصیب ما شده و به نظرم در بازی‌های نخست می‌توانیم شرایط را برای موفقیت تیم مهیا کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه