اخبار داغ

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی:

۲۸۴ پایگاه در طرح جبران و تثبیت یادگیری خراسان جنوبی فعالیت می کند

۲۸۴ پایگاه در طرح جبران و تثبیت یادگیری خراسان جنوبی فعالیت می کند
موسوی نژاد گفت: ۲۸۴ پایگاه در طرح جبران و تثبیت یادگیری در خراسان جنوبی فعالیت می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سید علیرضا موسوی نژاد امروز در آیین افتتاحیه طرح جبران و تثبیت یادگیری دانش آموزان ابتدایی استان، اظهار کرد: برای اولین بار در کشور با اختصاص سرانه ویژه به ازای هردانش آموز و با مشارکت خیرین و گروه های جهادی طرح «مدرسه تابستانی» اجرا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی افزود: با اجرای این طرح در ایام تابستان، اُفت تحصیلی دانش آموزان در ایام کرونا جبران خواهد شد.

,

وی با اشاره به افتتاح دومین طرح جبران و تثبیت یادگیری در خراسان جنوبی، ادامه داد: قریب یک هزار معلم زن و مرد استان در این امر مشارکت دارند.

,

موسوی نژاد با بیان اینکه مرحله اول طرح جبران و تثبیت یادگیری دانش آموزان ابتدایی از ۱۶ بهمن سال گذشته آغاز و تا خردادماه سال جاری تداوم داشته است، گفت: مرحله دوم این طرح نیز از امروز ۱۲ تیرماه آغاز می شود و تا ۱۲ شهریور ماه امسال ادامه می یابد.

,

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از فعالیت ۲۸۴ پایگاه در طرح جبران و تثبیت یادگیری خراسان جنوبی خبر داد و افزود: در مرحله دوم اجرای طرح جبران و تثبیت یادگیری تعداد ۱۵ هزار و ۳۴۴ دانش آموز پایه اول تا ششم ابتدایی استان ثبت نام می شوند.

,

وی خاطر نشان کرد: بسته آموزشی «آسان بخوانیم و روان بنویسیم» به منظور تقویت مهارت خواندن و نوشتن در استان تولید شد و به تعداد دانش آموزان طرح در شهرستان ها و مناطق استان توزیع شده است.

,

موسوی نژاد بیان کرد: دانش آموزان دختر و پسر دوره اول ابتدایی، دروس فارسی و ریاضی را به مدت۲ روز و هردرس را حداقل ۲ جلسه در هفته و دانش آموزان دوره دوم ابتدایی نیز دروس فارسی، ریاضی و علوم را طی سه روز و هر درس راحداقل ۲ جلسه درهفته آموزش می بینند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه