اخبار داغ

استاندار ایلام خبر داد؛

اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان به پتروشیمی هلیلان

اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان به پتروشیمی هلیلان
استاندار ایلام گفت: ‌‌بانک ملت با دریافت مستندات و مدارک لازم ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به طرح پتروشیمی هلیلان اعطا می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار "حسن بهرام نیا"، استاندار ایلام عصر روز چهارشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که با محوریت طرح پتروشیمی هلیلان، برگزار شد، از آغاز عملیات اجرایی این پروژه ظرف دو ماه آینده خبر داد و گفت: در این راستا بانک ملت با دریافت مستندات و مدارک لازم ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به طرح پتروشیمی هلیلان اعطا می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی اظهار کرد: با توجه شرایطی که بانک ملت برای پرداخت تسهیلات نیاز داشت و مدارکی که سرمایه گذار پتروشیمی برای دریافت تسهیلات ارایه می دهد طی دو هفته مقرر شد اقدامات لازم برای اعطای تسهیلات انجام شود.

,

استاندار ایلام در ارتباط با تغییر کاربری زمین پتروشیمی هلیلان افزود: در این زمینه صحبت هایی با نمایندگان جهاد کشاورزی و امور اراضی استان انجام شده و مقرر گردید که مساعدت های لازم در این راستا نیز انجام شود.

,

بهرام نیا از ایجاد پتروشیمی در هلیلان بعنوان یک محرک قوی در امر توسعه این منطقه یاد کرد و گفت: با بهره برداری از این پروژه مهم شاهد تحول خوبی در اشتغالزایی منطقه نیز خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه